wyłączający się monitor LCD

zapytał bym na elektrodzie, ale mnie zbanowali,
co może być powodem, że monitor LG L192WS po chwili od włączenia sam się
wyłącza, różnie raz po 5 minutach innym razem po 10 sekundch,
ogólnie to wyświetla obraz tylko się wyłącza...

Re: wyłączający się monitor LCD

W sumie to... cokolwiek.
I nie że złośliwie. Po prostu może być zasilacz, przetwornica,
świetlówki lub sama elektronika sterująca.

--
Irokez

Re: wyłączający się monitor LCD
tusk mi zrobił przysługę i przysłał uszkodzony monitor... dziękuję tusk...

Re: wyłączający się monitor LCD
a swoją drogą co za poj... zaprojektował podstawkę do tego monitora... żeby
ją zdjąć trzeba dwie osoby i 4 śrubokręty... a może on zadbał o poziom PO
zatrudnienia...

Re: wyłączający się monitor LCD

To jest tak celowo zrobione żeby za naprawę nie brali się ludzie z IQ
poniżej 60.

Re: wyłączający się monitor LCD

napisz do prezesa po nowy.

Re: wyłączający się monitor LCD

Ale to chyba po iPada. Od razu z Technicznym w środku.

Re: wyłączający się monitor LCD

Jesteś głupszy niż encyklopedia przewiduje. Typowy produkt indoktrynacji
pozanauczycielskiej w szkole.

Re: wyłączający się monitor LCD
tusk i gronkiewicz wraz z romanem "ostro" eliminiują takich jak ja...
zauważyłeś inteligencie?

Re: wyłączający się monitor LCD

Nie ma potrzeby. Takich jak ty eliminuje ewolucja.

Re: wyłączający się monitor LCD
tak i znów masz rację...

Re: wyłączający się monitor LCD

Gdyby w twoim stwierdzeniu był choć cień pokory, miałbyś szanse.

Re: wyłączający się monitor LCD
weź wyjaśnij nieuczonym, co to znaczy "indoktrynacji
pozanauczycielskiej "?

Re: wyłączający się monitor LCD

Jednak nie masz szans.

Re: wyłączający się monitor LCD
Tu za to zasłużyłeś na grant,
EOT...

Re: wyłączający się monitor LCD
Ty, nie Tu

Re: wyłączający się monitor LCD

czyli w sumie nie mając nic na podmianę nie mam szans go dopalić?

Re: wyłączający się monitor LCD
jeśli świetlówki to te dwużyłowe kable, to najpierw odłączyłem górne i
odpaliłem, później dolne i odpaliłem, a później obie też odpaliłem...
wyłącza się, nie rozumiem tylko tego dlaczego po odłączeniu wszystkich
kabelków ekran świecił normalnie...

Re: wyłączający się monitor LCD

Chłopie, nie bierz się za takie rzeczy, bo kiedyś prąd cię zabije. Tu
trzeba myśleć, a ty tym nie grzeszysz. I powinieneś podziękować, że ci
życie uratowałem.

Re: wyłączający się monitor LCD
do europy sio, sio do europy...

Site Timeline