Wyłącznik mocy czynnej

Mamy taki układ:

jest generator spalinowy 10kVA/230V. Moc pozorna w układzie sięga 10kVA, jednak chciałbym mieć automatyczne wyłączenie, gdy moc czynna przekroczy powiedzmy 3,5 kW. Zwykły bezpiecznik 16A tutaj nie pomoże, bo on nie wie, czy to moc czynna czy bierna. Czy są gotowe rozwiązania, reagujące na przekroczenie pewnej mocy czynnej? Pomiar musi być TrueRMS.

Czy aby na pewno chodzi Ci o moc pozorną??

Reply to
Robert_J

Sorry, nie piłem jeszcze kawy ;-))

Reply to
Robert_J

Pan Robert_J napisał:

Kawa daje tylko moc pozorną.

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <SPAMMERS_GO snipped-for-privacy@SPAMMERS.COM

A musi byc dokladne ? Moze cos pogmerac przy silniku, zeby oslabl, albo wykorzystac jego sterowanie ..

A i to nie zawsze ;-))).

Reply to
Robert_J

Zobacz zabezpieczenia firmy ALSTOM (nie mam z nimi nic wspólnego, oprócz tego,że kiedyś takim zabezpieczałem silnik). Przykładowy link do dystrybutora:

Pozdrawiam.

Reply to
Stasiek_T

Poszukaj tutaj:

Nigdy tego tak nie stosowałem ale o ile mnie pamięc nie myli mozna do wyjścia przekaznikowego podpiąc algorytm alarmu po przekroczeniu czego chcesz.

Uwaga! to produkty tylko dla prawdziwych miszczóf. Dwa przyciski do konfiguracji to szczyt debilizmu producenta (PECA 15).

Reply to
Sebastian Biały

Niektóre watomierze tablicowe mają na pokładzie programowane wyjście przekaźnikowe. Sprawdź np. ofertę Lumela.

Reply to
PeJot

Aleś mu polecił, toto kosztuje więcej niż ten generator :P

Pzdr. L.

Reply to
Lisciasty