Wyjscie totem-pole

Czesc.
Powiedzcie mi jaka jest roznica pomiedzy Totem-pole a Push-Pull?

Czy to dotyczy tylko wyjscia czy tez wejscia?

Re: Wyjscie totem-pole
[...]

  Elektroda ostatnio tu się pętała, a nie wiem czy dawno nie było
aby odesłania do "use google" ;) (jest taka strona i skorzystałbym,
tylko adres mi wywietrzał, jak ktoś pamięta to poproszę :))

  Drugi link z googla prowadzi przez elektrodę do dyskusji z niniejszej grupy:
https://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/browse_thread/thread/1fcfc193f347d77a/d5af4fad9072f650
zaś któryś kolejny również do elektrody, tam ostatnia wypowiedź:

  Wyjścia.

pzdr, Gotfryd

Site Timeline