Wyjście słuchawkowe -> Line-out

Witam, Jak *dobrze* dopasować sygnał z wyjścia słuchawkowego, tak aby "udawało" wyjście line-out? Zamierzam zbudować sobie w samochodzie system multimedialny w oparciu o nawigację lub palmtopa, chciałbym dźwięk z odtwarzacza w nawigacji podłączyć pod wejście line-in w radiu samochodowym. Tyle że wszystkie sprzęty które do tej pory oglądałem mają wyłącznie wyjścia audio słuchawkowe. Da się to jakoś zgrać ze sobą? Ewentualnie, które nawigacje/palmtopy mają już gotowe wyjścia Line-out?

pozdrawiam

Reply to
P.

Tak żeby wtyczka pasowała, jak coś będzie zawadzać, to pilnikiem, czy co tam lubisz, nie wiem, może naklejkę jeszcze jakąś. Elektrycznie już jest dopasowane bardzo dobrze.

Reply to
shg

shg snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Wydawało mi się że właśnie jest coś nie tak z dopasowaniem, ale jak widać tylko wywdawało mi się ;) - od lat się już RTV nie zajmowałem. Dzięki i pozdrawiam :)

Reply to
P.

Użytkownik "P." <unkn snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbpuco$na8$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Tyle, że głośność ustaw na maksymalną wartość. Ja mam tak podpięty odtwarzacz mp3 zasilany z akumulatorka 1,2V i na maksa jest trochę ciszej niż z radia i CD_MP3, ale tak poza tym to bardzo ładnie gra i jest odporne na wstrząsy. :-)

Reply to
nom