wybór laptopa

jak jest jakaś lepsza grupa do tego typu pytania to sorry ale nie znalazłem.
Szukam dla siebie laptopa i potrzebuję w tym pomocy, a moje wymagania to:
- ma być mobilny, przy czym dla mnie oznacza to że nie jest bardzo ciężki,
ma matrycę max 14" i wbudowany (nie wystający poza obudowę) modem HSDPA.
Czas pracy na baterii nie jest aż tak istotny - zwykle i tak do dłuższej
pracy podłączam do zasilacza bo nie wiem czy w następnym miejscu będę miał
dostęp do gniazdka, albo czy będzie mi się chciało wyciągać zasilacz na 5
minut...
- może być netbook (dla mnie oznacza to cenę do 2000zł)
- jeśli notebook (dla mnie oznacza to cenę do 4000zł) to z w miarę dobrą
kartę graficzną (jak na laptopa)
- fajnie jakby miał odporną na kurz obudowę (ale nie koniecznie)

Jakby co to w tej chwili mam netbooka 10" i do pracy (serwis systemów
alarmowych) jest idealny, a po pracy (tworzenie ofert, schematów) troszkę za
mały. Latem do pracy jeżdżę z laptopem w plecaku więc nie może być za ciężki
:), a przy uruchamianiu systemu na budowie czasem jest sporo kurzu więc
fajnie jakby się klawiatura przez to nie psuła (w swoim wymieniłem raz w
ciągu 3 lat więc źle nie jest, ale czasem mogą się trafić gorsze warunki)

Łukasz

Re: wybór laptopa

tam się z tego doktoryzują

--
Piotr

Re: wybór laptopa

no tak, że też nie pomyślałem, przeszukałem pod kątem *komp* i znalazło
tylko pl.gry*

Łukasz

Site Timeline