www.pcbcart.com

NIKT MI NIE BULI ZA ROBIENIE IM REKLAMY!! Informuję z czystego serca!! Zleciłem u nich wykonanie ciastka 8-warstw , na początek

10szt., z terminem wykonania 20 dni. 1,5 tygodnia ciastka są na miejscu. Po obsadzeniu robalami, projekt działa bez pudła. Za pierwszym razem, "tooling costs" są trochę "niewygodne", ale później ceny są nieosiągalnie niskie dla europejskich płytkarni. O jakości nawet nie wspomnę.. Gorąco polecam!!
Reply to
Stachu Chebel

W dniu 06.05.2013 10:05, Stachu Chebel pisze:

A jak wygląda sprawa z fakturami?

Pozdrawiam,

Reply to
Michał Smolnik

W dniu 2013-05-06 10:22, Michał Smolnik pisze:

Fakture tez ci wyprodukuja wedle zyczenia.

:):):):)

Reply to
LeonKame

No właśnie - podłączam się do pytania, bo brak faktury to de facto cena

  • 1.4 Czyli istotna sprawa.

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: snipped-for-privacy@netfront.net ---

Reply to
sundayman

I jeszcze - jak z kosztami wysyłki ?

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: snipped-for-privacy@netfront.net ---

Reply to
sundayman

W dniu 2013-05-06 15:08, sundayman pisze:

A jak masz FV to ile musisz haraczu zaplacic ?

Dodaj jeszcze koszta dodatkowe bo od jakiegos czasu nie mozna ot tak sobie importowac towarow spoza Unii.

Reply to
LeonKame

nic nie muszę, bo mam wysokie koszty :)

A no to być może, problemem może też być zapewne jakaś dodatkowa papierkologia, bo na terenie EU to tylko deklaracja VAT EU...

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: snipped-for-privacy@netfront.net ---

Reply to
sundayman

W dniu 2013-05-06 16:00, LeonKame pisze:

W sumie nic. Dolicza sobie VAT do zapłaty przy odprawie a jednocześnie odlicza w deklaracji. Wychodzi na zero.

Jakie to są koszta? Bo chyba nie cło. http://145.237.239.200/isztar/taryfa_celna/web/browsetariffi2_PL?expandelem=85340011&Year=2013&Month=05&Day=05&Country=&issection=n&checkfinal=y&impexp=#POS

Reply to
Mario

Ja prosze o sprawozdanie za rok. Jak bede pamietal to za rok sie przypomne.

Reply to
Leming Show

W dniu 2013-05-06 23:31, Mario pisze:

Odprawa celna to myslisz ze jest darmo ?

Reply to
LeonKame

W dniu 2013-05-06 23:54, LeonKame pisze:

Ale odprawa zawsze była, więc czemu ją umieszczasz w kontekście "koszta dodatkowe bo od jakiegos czasu nie mozna ot tak sobie importowac towarow spoza Unii"

Reply to
Mario

Mozna zamowic plytki jako probki towarow zwolnione z oplat celnych.

Reply to
LeonKame

A jak ma wyglądać? Normalnie, wraz z towarem jest faktura.

Reply to
Stachu Chebel

Ok. 150PLN

Reply to
Stachu Chebel

BZDURA!!

Reply to
Stachu Chebel

To wcale nie jest oczywiste.

U Chińczyków często z towarem wcale nie przychodzi faktura i trzeba ją wymuszać lub stosować inne metody dowodzenia powstania kosztu.

Pozdrawiam,

Reply to
Michał Smolnik
[...]

Ke?

Współpracuję z Chińczykami ponad 10 lat. Import aparatury medycznej. I to nie z jedną firmą. z PCBCART od niedawna. Jeszcze mi się ANI RAZU nie zdarzyło, żeby cokolwiek było "nie hallo" z papierami od nich. Krótko mówiąc, nie wierzę Ci !! Chińskie towary zalewają cały Świat. Jakby tak lecieli w druta jak piszesz, nikt nie kupił by od nich nawet gwoździa/śrubki. Wypisujesz tu bzdety !!

Reply to
Stachu Chebel

Kompletnie nie łapię o co Ci chodzi...

Reply to
Stachu Chebel

Więc od jakiego czasu jest twoim zdaniem odprawa?

Reply to
Mario