[www] Nowy filmik BigDog'a

Witam!!

Pamiętam, że kiedyś było o tym na grupie :) dla przypomnienia - jest to robot, na 4 nogach, który chodzi po wszystkim i umie łapać równowagę ;)... w necie pojawił się nowy film z jego udziałem - szczęka opadła mi jeszcze niżej ;)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

Papkin pisze:

Przecież to prototyp. Ja w każdym razie jestem pod wielkim wrażeniem i prawdę mówiąc czułem się trochę nieswojo oglądając ten film.

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

Jest zarabisty, ale ciekaw jestem jaki mieli cel. Bo on sie az za bardzo "naturalnie" zachowuje, np na tym lodzie - po co mu sie nogi rozjezdzaja ?

4-ro punktowa podstawa jest stabilna, nie ma potrzeby "upadac na kolano".

No chyba ze celowo wprowadzili duzo elementow sprezystych, zeby moc biegac przy niewielkim wydatku energetycznym ..

Niesamowite, ten chód robi wrażenie, a wygląda jakby dwóch facetów wzieło się za bary :)

Reply to
JanuszK

Fun ale do czasu. Implementacja utrzymywania równowagi tej maszynki przyda się w przyszłości do kompensacji recoil z zamontowanej broni maszynowej:/

Reply to
tbird