www.elektroda.pl - raz jeszcze

Wchodzę na forum, chcę założyć nowy wątek. Nadaję tytuł, piszę treść, klikam
guzik "wyślij". Odpowiedź jest natychmiastowa:

Nie masz wystarczającej ilości punktów aby założyć temat na tym forum,
potrzeba punktów punktów!

Bez komentarza...

MH

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
Hello MH,

I słusznie. Chciałbyś tylko brać?

A co tu komentować?

 RoMan
Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

ci co chcą dawać też nie mają lekko, jako elektryk z polskiego miałem -3
więc nie mam prawa nic pisać na elektrodzie

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
Hello tryton,

Trzeba się bylo uczyć.

Tam masz taki guzik "Pisownia". Używaj go.

 RoMan
Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Nie każdemu dane było urodzić się alfą i omegą

Stylistyki ani gramatyki nie poprawi.

Roman, z całym szacunkiem... nie przesadzaj bo zostaniesz ogrodnikiem...

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Jasne. Tylko jakoś nikt nie stwierdził epidemicznego charakteru
dysleksji. A to cholerstwo nagle się pojawiło w latach 90-tych
zeszłego wieku u 30+% uczniów i już zostało. Wcześniej to były
pojedyncze przypadki.

Stylistyki i gramatyki moderatorstwo Elektrody się nie czepia.
Problemy są z naprawdę rażącą ortografią. Żeby dostać bana za
ortografię trzeba się bardzo mocno o to starać.

Ja przesadzam? Z czym?

 RoMan
Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Jakieś wnioski z tego? Izolować, a może pozabijać... Gorzej jest jednak z inną
przypadłością, która niestety dotyka tych którzy chcą nauczać. Buta i brak
elementarnej kultury osobistej.

MH

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

EE tam. Dobrze, że fachowcy chcą odpowiadać na głupie ich zdaniem pytania z
elementarnymi błędami w sztuce.

Łukasz

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
Hello Ukaniu,

Coraz bardziej mam w dupie takie pytania. Lenie z roszczeniowa
postawą, dla których każde zwrócenie uwagi na ich elementarne błędy
jest "chamstwem", skutecznie odstręczają od udzielania pomocy.

Mi nie zależy - naprawdę mam co robić w życiu. Dziele się wiedzą z
własnej woli i bezinteresownie. W sposób, w jaki potrafię. Nie podoba
się - nie czytać. Ja się za PLONKi nie obrażam.

 RoMan
Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
In the darkest hour on Wed, 18 Jul 2012 08:04:51 +0000 (UTC),

Cofnąć nienależne papiery (tym, którzy dostali bo tak).
No przecież nikt siłą nikogo nie zmusi do nauki materiału z zakresu
szkoły podstawowej. Dla takich aktywnych inaczej są ułatwiacze
w postaci sprawdzaczy pisowni.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
[ 11:07:36 user up 13233 days, 23:02,  1 user, load average: 0.90, 0.18, 0.50 ]

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Ponownie "podpinam się" pod innego rozmówcę, aby swoje 0.03PLN dołożyć.
Ja jestem (test 13/10) dyslektykiem. Przy pisaniu u mnie ort orta ortem
pogania, do spółki z całą masą literówek.
Wyjątkowo dzisiaj jakoś jest prawie normalnie. Nie używam korekty w OE, nie
mam. Tylko na WWW. Po prostu czytam i poprawiam, albo gdym bardzo zmęczony,
to przepraszam. Ty to ładnie podsumowałeś, popieram. Zdarza mi się, że nie
wyłapię błędu. Mam iść na stryczek, szafot, etc? RM by chciał, nie lubi
mnie, bo mu powiedziałem parę słów prawdy (jak mi zagroził PLONKiem, zapewne
myśląc, ze się zesram ze strachu i padnę Wielkiemu Modowi do stóp, całując
nogi, a tu ZONK, mnie to wisi). Ale ja mam to w dupie.

Pisuję tu dość często, czy moje posty są nieczytelne?
Kultura... tutaj bym Twojego poprzednika podsumował.
Sprawiedliwie uznając - wiedzę ma bardzo dużą i tego mi odmówić mu nie
wolno.
Ale po ludzku - "przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli". To jest OCD, to
można leczyć.
Liczę na to, że trafi kiedyś kosa na kamień...

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Ujawniane. Tak samo jak z pardontozą u dzieci. W PRLu niby problemu nie było
a jednak niemal każdy na osiedlu miał okazję biegać przynajmniej raz z bólem
nieleczonego zęba.

Kiedyś mója wypowiedź została przeniesiona do kosza i dostałem ostrzeżenie
"Twoja wypowiedź nie wnosi nic do dyskusji"
A napisałem nic tylko to, co pozostali setki razy piszą na DIY, czyli coś w
stylu "fajne urządzenie, ale popracowałbym nad kształtem obudowy bo..."

Marek

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
-3

Nie pierwszy raz wracasz do tematu dysleksji, zdaje się że boli Cie to
bardzo, zwłaszcza że jeśli dobrze pamiętam wspominałeś że Twój syn
(synowie) też sobie taki papier załatwił. Urażona duma? Tak samo jak
rodziców się nie wybiera to i w sposób życia dzieci nie powinno się
przesadnie ingerować, chciał - ma, jego sprawa, ale może problem
faktycznie istnieje i są osoby które rzeczywiście mają problem z nauką
zasad pisowni?

Nie chce mi się szukać ale jestem pewien że się czepiają, ofc nie ma to
być pisane prozą, rymowanką itp ale kojaże pytanie zadane tak
niechlujnie że musiałem przeczytać drugi raz żeby się domyśleć o co
chodzi, ortograficznie było ok, tylko brzmiało jakby yoda pytał, dostał
zjebki..

Traktowaniem innych z góry, fakt że masz dużą wiedzę w zakresie
przetwornic ale sugerowanie komuś żeby nie wnikał w temat którego nie
zrozumie jest bardzo delikatnie mówiąc po prostu chamskie.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
Hello AlexY,

Chciał załatwić. Wybiłem mu to z głowy.

Ale nie tyle! Zdecydowana większość tzw. dyslektyków, to najzwyklejsze
w świecie lenie i ofiary bezstresowego wychowania!

Jeśli coś jest napisane tak, że nie sposób tego zrozumieć, to co w tym
dziwnego, że dostał zjebki? Ale pomiędzy dostaniem zjebek a banem jest
bardzo daleka droga.

Ale ja nikogo nijak nie traktuję. Jak ktoś da dupy, to mu to piszę.
http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL
http://rtfm.killfile.pl/#lajza - przeczytaj ze zrozumieniem.

Jesli ktoś w kwiestii, w której chodzi o indukcyjność, brnie w
matematykę tak daleko, że gubi z wzorów właśnie indukcyjność, to go
sprowadzam na Ziemię, do prostszej matematyki. Która tu w zupełnosci
wystarczy. I tyle. Konstatacja faktu, że ktoś się zagubił w wywodzie
chamstwem?

Chamstwem jest plucie jadem na kogoś, kto dał merytoryczne wskazówki i
zaoferował pomoc.

 RoMan
Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Czyli jednak tatuś nie przypilnował dziecka należycie i teraz dzieciak sadzi
byki i szuka wyjścia przez papier.

Marek

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Proza - mowa niewierszowana, przeciwieństwo wiersza.
Jak nie prozą ani wierszem, to co pozostaje?]

ale kojaże

Kojarzę.

  pytanie zadane tak

To zdanie też trzeba przeczytać kilka razy aby zrozumieć :) Gdybyś nie
wiedział to podpowiem, że oprócz przecinków wymyślono tez kropki. Warto
je czasami użyć.

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
[..]

Na szczęście tutaj nikt mi bana nie da. :>

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Po prostu brak czasu na kontrolę edukacji potomstwa!! Ważniejszą sprawą jest
opisywanie w internecie procedury sfajdania się kocura do ukochanego kompa,
kosztów z tym związanych etc.. I chłodzenie kompa poprzez otwieranie obudowy
(buahaha). Zapewne podpatrzył to u użytkowników F126p zasuwających latem na
urlop. I na sryljonie innych grup tematycznych trzeba też pokazać swój geniusz.
No to kiedy ma znależć czas na takie duperele jak potomstwo??

MH

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze

Guziki to są w spodniach :)

Marek

Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
Bo tam dozwolnone jest istnienie wylacznie ludzi renesansu. Ale
elektroda nie jest jedynym miejsceim gdzie sa zadawane ciekawe pytania.
Jak ktos ma ochote to i na newsach moze sie wykazac. (Oczywiscie
ignorujac 3/4 nieistotnych wypowiedzi).