www.elektroda.pl???

Witam grupê, mo¿e kto¶ wie co siê sta³o z tamtejszym forum bo dzi¶ ca³y dzieñ nie idzie otworzyæ tê strone. Pozdrufka.

Reply to
alan_ford

Ciekawy serwis jesli co pol roku wymaga pol rocznej przerwy :) Nawet jesli tygodniowej to jest to ciekawostka.

Reply to
Slawomir Sidor

U¿ytkownik "Slawomir Sidor" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

te¿ kto¶

Zawsze mozesz stworzyc wlasny ,lepszy ewentualnie nawiazac kontakt z wlascicielami(darmowego pprzeciez serwisu) i ofiarowac im lepszy bezawaryjny sprzet czyszybkie lacze ( cos kiedys napisali ze dzierzawa lacza kosztuje

1500 zl/mc).

pzdr

Reply to
Przemek

Mam zgran± strone z przed jakies 6 miesiêcy.

U¿ytkownik "alan_ford" napisa³ w wiadomo¶ci news:bgs35n$1jc$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
PG

Friday, August 08, 2003, 7:32:39 AM,Piotr W nastuka³(³a):

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

U¿ytkownik "£ukasz Bolesta" napisa³ w wiadomo?ci news: snipped-for-privacy@wp.pl...