wtyki SCART gdzie?

czy Ktoś wie co dzieje się z wtykami EURO? nie ma ich w żadnym sklepie, są
jakieś dziwne podróbki które zupełnie nie dadzą się polutować... może ma
Ktoś namiary na solidnego sprzedawcę wtyków EURO?

Re: wtyki SCART gdzie?

Widuję tu:
http://www.wge.com.pl /
Spotkasz także na giedzie komputerowej przy Stodole (metro Pole Mokotowskie,
100 m do przejścia), albo na Wolumenie (metro Wawrzyszew, wychodząc ze
stacji walisz głową o płot giełdy). Giełdy czynne sobota-niedziela do 14,
Wolumen także w tygodniu, ale tylko pawilony.
Polutować - zadrap pilniczkiem końcówkę i lutuj z kalafonią mocno rozgrzaną
lutówką, pocierając lutowany koniec, powinno załapać, cyna oczywiście
konieczna. Tak sobie poradziłem z domorosłym zrobieniem przejściówki do
zasilenia laptopa z 5mm na 4.75, w środek kołek miedziany, a zewnętrze tak
polutowane, jak opisałem, wymagało jedynie destrukcji wtyczki. (mogłem kupić
i zrobić normalnie, ale nie chciałem ciąć kabla.
Jakość może nie będzie rewelacyjna, ale jeśli się z tego nie będzie
strzelać, to wystarczy. Trzeba tylko uważać, aby nie roztopić tworzywa
wtyczki.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

to na wolumen można dojechać metrem? do tej pory były tylko autobusy 103 ze
wschodniego i 184 z zachodniego o ile dobrze pamiętam... jest gdzieś mapa
metra na tle mapy warszawy?

Re: wtyki SCART gdzie?

Oczywiście, od momentu uruchomienia metra do Młocin. Co nastąpiło 25
października 2008.

http://www.metro.waw.pl , http://www.ztm.waw.pl/mapy.php?i14%&c11%7&l=1 Są
też inne mapy, STFW.
Ja na Wolumen dojeżdżałem też 195 z placu Wilsona, a przez krótki czas 515
prosto spod domu... Długo się jechało naziemnie...
Teraz dojazd do metra Politechnika autobusem (b. szybko poza szczytem, w
szczycie buspas, to i tak się w korkach nie gniecie. Potem
Politechnika-Wawrzyszew i guz na głowie :) bo tak blisko jest giełda od
stacji.
Kiedyś 148, a dziś metrem, można przejechać między giełdami, jak się na
jednej kupi i ma się interes dokupić coś na drugiej, stacja, jak pisałem,
Pole Mokotowskie, od Politechniki 1 skok w drugą stronę, niż na Młociny.
Politechnikę podaję z 2 powodów - 1. jest dla mnie punktem przesiadkowym :),
2. była to stacja końcowa pierwszej części pierwszej linii metra.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)