wtyk scart gold

gdzie można kupić "pozłacane" wtyki scart?

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

jak one sie mogą nazywać na ebayu lub aliexpress

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

W dniu 2016-10-28 o 18:25, w systemie siła 'PO/EU pisze:

SCART, EURO AV, Euroconnector, Eurozłącze, EIA Multiport, Peritel

Reply to
Tomasz Wójtowicz

niestety nie ma, musi być jakaś przekoszona przez eu nazwa...

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

gdyż mamy 21 wiek.

c.

Reply to
Cezar

nikt nie wie gdzie kupić złote euro? nawet z tme usunęli, kiedyś były

W dniu 2016-10-29 15:08, w systemie siła 'PO/EU pisze:

Na wolumenie w Warszawie.

Reply to
t-1

jakieś konkretne stanowisko, czy szukać?

W dniu 2016-10-29 17:20, w systemie siła 'PO/EU pisze:

Nie mam żadnego interesu aby reklamować konkretna firmę. Ale wyszukiwarka na pytanie Wolumen scart gold podaje:

ciebie w g...le też znają i banują?

Reply to
t-1

W dniu 29.10.2016 o 20:21, t-1 pisze:

Przecież to typowy intelektualista PiS. "Platformowe głupki" nawet nie daje rady skorzystać z paczkomatu, pomimo wielokrotnych wskazówek udzielanych przez użytkowników. :D Ja o jego wyczynach dowiaduję się pośrednio, z postów tych nielicznych, którzy go jeszcze tolerują.

Reply to
Akarm

idź się cfelić z kolagami z kodu

tak czy owak, dziękuję

zacząłeś dziękuję!

Ktoś wie jak dojechać na wolumen z dworca zachodniego pkp? jakieś 20 lat temu jeździłem 184, ale teraz?

Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nv56b9$p0n$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

expierd naszych czasów :-)

Reply to
Ghost

wiadomo poza po/eu to nie nie istnieje...

W dniu 30.10.2016 o 17:14, w systemie siła 'PO/EU pisze:

Jestem ciekaw kiedy się zapytasz czy majtki zakłada się przez głowę czy nogi?

Reply to
Jakub Rakus

W dniu 2016-10-31 o 23:40, Jakub Rakus pisze:

Ale to jest nieprecyzyjne pytanie, bo zależy jakie majtki. Takie rozpinane w kroku z szelkami i obrożą na szyję przez nogi nie założysz :D

Reply to
Tomasz Wójtowicz

W dniu niedziela, 30 października 2016 17:15:38 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:

Jak z pociągu wysiądziesz to szukaj samochodów co mają napis w stylu TAXI, TAKI, TAKSI Za wielokrotność piątaka podwiozą Ciebie na wolumen.

Reply to
Kris