Wtyk JTAG,ISP itp.

Dzień Dobry!
W związku z toczącą się ostatnio debatą na temat sposobów programowania,
znalazłem bardzo proste rozwiązanie.
Na zdjęciach tutaj:
http://tnij.org/jtagisp1
http://tnij.org/jtagisp2
http://jeelabs.org/wp-content/uploads/2011/05/dsc_2519.jpg
http://jeelabs.org/wp-content/uploads/2011/05/dsc_2520.jpg

Złącza wygięte mało precyzyjnie, ale idea jest wydaje się dobra.
Ja dotychczas wlutowywłem złącze LPH10 (męskie),
a na taśmie zaciskałem IDC10 od programatora.
Piny były takie same w dwóch rzędach. (1+2,3+4,...,9+10)
Według tej idei, nic nie trzeba zmieniać, tylko nie lutować LPH10.
Oczywiście przelotki muszą być metalizowane.

--
-- .
Re: Wtyk JTAG,ISP itp.

Takie rozwiązanie można stosować amatorsko, ale nie przy produkcji.
Poza tym nie wygląda to zbyt fachowo.

MiSter

Re: Wtyk JTAG,ISP itp.

Ja stosuję na płytce żeńskie SMD raster 1,27mm, wysokość 2,3mm. Dawniej 6
pin, od kilku lat 4 pin. Wtyk odpowiednio z kołków wtykany od góry lub od
dołu (przez płytkę).
W momencie wejścia EMC (2004) zrezygnowałem z rozwiązania "przez płytkę" bo
(zbyt) uparcie dążę do absolutnie ciągłej warstwy GND.
P.G.

Site Timeline