wtyk, gniazdo, przewód zasilający z bolcem 2mm (no kia)

mam zestaw gB3%oB6%nomF3%wiB1%cy nokii mocowany na osB3%onEA% przeciwsB3%on=
ecznB1%,
BF%eby B3%adnie doprowadziE6% zasilanie od gniazda zapalniczki, potrzebuj=
EA%
zasilacza z okoB3%o 2,5m prostego przewodu, do kupienia sB1% tylko
B3%adowarki z przewodem "krEA%conym" dB3%ugoB6%ci do 1m,
moBF%e ktoB6% widziaB3% gdzieB6% B3%adowarki z dB3%ugim kablem (ja nie
widziaB3%em...), albo po prostu wtyk i gniazdo 2mm nokii do wlutowania
na kabel, a moBF%e taki przedB3%uBF%acz (ja nie widziaB3%em...)
ewentualnie inne pomysB3%y na rozwiB1%zanie problemu...

pozdrawiam
s_13

Re: wtyk, gniazdo, przewód zasilający z bolcem 2 mm (nokia)

przeciecie w polowie oryginalnego kabla i wlutowanie przedluzki - sam na to
wpadlem.

nurek pod deske rodzielcza, wlutowanie na stale sie z zasilaczem do +plusa po
stacyjce (z bezpiecznikiem po drodze, wszystko zaizolowane jak trzeba!), szkoda
gracic gniazdo na cos co bedziesz stale uzywal, dalej po slupku idziesz i
masz...

wtyk do lutowania - bedzie wielki, paskudny a moze i drozszy od calej nowej
chinskiej ladowarki z takim wtykiem :/

Re: wtyk, gniazdo, przewód zasilający z bolcem 2mm (nokia)

tak chyba zrobiEA% ostatecznie, choE6% wolaB3%em uniknB1%E6 dwF3%ch
niepotrzebnych B3%B1czeF1% po drodze...

auto na gwarancji, nic nie mogEA% dolutowaE6%...
a gniazda mam trzy i BF%adnego dotychczas nie uBF%ywaB3%em...

pozdrawiam
s_13

Re: wtyk, gniazdo, przewód zasilający z bolcem 2mm (nokia)

Poszukaj ładowarki na USB - to po prostu będzie kabelek. A dolutowanie
wtyczki USB to nie problem, albo zakup przedłużacza USB ok. tych 2,5m -
też możliwy. Są także różne adaptery z małej wtyczki na dużą, z dużej na
małą, na USB... może coś dobierzesz i jakąś bardziej "życiową" wtyczkę,
którą już kupisz :)...

  Konop

Site Timeline