wtyk

Witam,

czy ktoś mi może pomóc w poszukiwaniach i powiedzieć jak się nazywa wtyk, który jest zwykle stosowany w radiach + starszym soprzecie RTV, obecnie również w zasilaczach np. dell:

pozdr. w.

Reply to
Wojciech Waga

Użytkownik "Wojciech Waga" <adun_wywalto snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:ivjha0$g9r$ snipped-for-privacy@z-news.wcss.wroc.pl...

O to chodzi ?

Pozdrawiam

Reply to
Waldek

motylkowy, nie pomylić z koniczynką...

Reply to
identifikator: 20110701

W dniu 13.07.2011 09:31, Waldek pisze:

Czyli to jest "EURO 8", dzięki za pomoc!

pozdr. w.

Reply to
Wojciech Waga

W dniu 13.07.2011 09:56, Wojciech Waga pisze:

Znalazłem też IEC C7 i to daje więcej trafień.

pozdr. w.

Reply to
Wojciech Waga

In the darkest hour on Wed, 13 Jul 2011 09:25:48 +0200, Wojciech Waga <adun_wywalto snipped-for-privacy@o2.pl screamed:

C7.

Reply to
Artur M. Piwko

identifikator: 20110701 snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

A jak się nazywa taki z "8" podciętą z jednej strony?

Reply to
Wmak

W dniu 13.07.2011 12:49, Wmak pisze:

Tak samo:

pozdr. w.

Reply to
Wojciech Waga

Wed, 13 Jul 2011 11:59:16 +0200 "Artur M. Piwko" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał:

Tylko że jak tak powie w sklepie to i tak nikt nie będzie wiedział o co chodzi. Trzeba powiedzieć że "taki jak w radiomagnetofonach Kasprzaka" :-)

Reply to
__Maciek

Użytkownik __Maciek napisał:

Jeszcze na to reagują? Ja zawsze pytałem o kabel z "grundigową" wtyczką i to zawsze działało - tylko dawno. Ostatnio nie miałem potrzeby kupować. Maciek

Reply to
Maciek

In the darkest hour on Wed, 13 Jul 2011 17:16:21 +0200, __Maciek snipped-for-privacy@cyberspace.org screamed:

W moich okolicach (CK) działa "taki jak do radia". :-)

Reply to
Artur M. Piwko