coś standa

Witam potrzebuje zrobić przedłużacz do kabelka z systemu bose(system nagłaśniający) kabelek jest zaopatrzony w taką wtyczkę:

by pocięło:
czy taka wtyczka(wielkość taka jak wtyczki PS2 od klawiatury) jest jakaś standardowa? czy to wytwór bose? potrzebuje wtyczki i gniazda. Szukam i znaleźć nie mogę, ale bez nazwy samej wtyczki ciężko coś znaleźć..

Cięcie i przedłużanie kabla puki co nie wchodzi w grę.

Reply to
Albercik

Am 25.04.2013 09:55, schrieb Albercik:

To jest mini-DIN. W Berlinie wiem gdzie kupić ;-).

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu 2013-04-25 09:55, Albercik pisze:

sprawdź czy to nie to :

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: snipped-for-privacy@netfront.net ---

Reply to
sundayman