wtyczka i gniazdo bose link A - jest to coś standa rdowego?

Witam
potrzebuje zrobić przedłużacz do kabelka z systemu bose(system
nagłaśniający)
kabelek jest zaopatrzony w taką wtyczkę:
http://images.monstermarketplace.com/front-row-electronics/bose-link-a-cable-2-black-400x400.jpg
jak by pocięło:
http://tiny.pl/h8p7c

czy taka wtyczka(wielkość taka jak wtyczki PS2 od klawiatury) jest jakaś
standardowa? czy to wytwór bose? potrzebuje wtyczki i gniazda.
Szukam i znaleźć nie mogę, ale bez nazwy samej wtyczki ciężko coś
znaleźć..

Cięcie i przedłużanie kabla puki co nie wchodzi w grę.

Re: wtyczka i gniazdo bose link A - jest to coś sta ndardowego?
http://images.monstermarketplace.com/front-row-electronics/bose-link-a-cable-2-black-400x400.jpg
znaleźć..

To jest mini-DIN. W Berlinie wiem gdzie kupić ;-).

Re: wtyczka i gniazdo bose link A - jest to coś sta ndardowego?
http://images.monstermarketplace.com/front-row-electronics/bose-link-a-cable-2-black-400x400.jpg
znaleźć..

sprawdź czy to nie to :

http://www.tme.eu/pl/details/mdc-009/zlacza-mini-din/#