Wtyczka do Philis GoGear/iPod

Witam!

Czy ktoś z was wie, gdzie można kupić wtyczkę 30-pinową do Philipsa
GoGear/iPoda (ZTCW są takie same)?

Albo ewentualnie rozbierał jakiś tani uniwersalny kabel/stację dokującą do
iPoda i widział w nim wszystkie piny dostępne? ;)

Gdzieś posiałem ładowarkę do GoGeara swojego (a to 30GB muzyki, fajna
rzecz) i nie mogę naładować. Tutaj znalazłem rozpiskę złącza:

http://pinouts.ru/PortableDevices/philips_gogear_pinout.shtml

No i bym sobie sklecił (bo kupić normalnie nie można, telefon do Philipsa
wywołał u pani konsultantki popłoch ;) ).

Marcin Stanisz

"A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
Re: Wtyczka do Philis GoGear/iPod

tak na dzieńdobry to można szukać w sklepach na lotniskach. Tam tych
kabli od ch...olery jest. Także adaptery. Najbliższy sklep w którym
widziałem wtyczki luzem to Fry's, Kobayashi Rd, Houston, TX. Na twoim
miejscu spróbowałbym emaila do Philipsa do Holandii.

Waldek

Re: Wtyczka do Philis GoGear/iPod

Hi, hi - właśnie jestem zmuszony podskoczyć do Montrealu wkrótce, to się
rozejrzę (choć kanadolskie lotniska to straszna kiła pod względem
usklepowienia).

Na razie odwiedziłem sklep dla idiotów i nabyłem drogą kupna kabelek
USB<->iPod, w którym... no co?... są obsadzone tylko cztery styki w złączu
iPod.

Marcin Stanisz

"A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
Re: Wtyczka do Philis GoGear/iPod

Moze na dealextreme? Maja kable do ipodow.

k,

Re: Wtyczka do Philis GoGear/iPod

Tutaj jest sporo akcesoriów, wysyłka na cały świat 3 USD:
http://shop.brando.com.hk /

Kilka modeli ładowarek do iPodów też się znajdzie.

Re: Wtyczka do Philis GoGear/iPod
Dnia Thu, 26 Feb 2009 09:49:18 +0100, Marcin Stanisz napisał(a):
<ciach>

Tylko ad acta zapodam Wam finał tej ;) mrożącej krew w żyłach historii:
Koleżanka Małżonka znalazła w domu zagubioną ładowarkę do GoGeara.

No, co ja bym zrobił bez tej kobiety, skarb normalnie :)