Wtyczka antenowa do laptopa

Poszukuję wtyczki antenowej do laptopa (tak, mam laptopa z tunerem tv :) )
i wtyczka jest dziwna... Zdjęcia:
gniazdo: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d6f64a9c0c666f6.html
Wtyczka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0baa24bdc72fb440.html i
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f0daad99e1f26bc.html
A wymiary mają się tak: średnica wewn. wtyczki 3,95mm , grubość bolca  ok
0,3mm (dużo mniej niż 0,5mm - nie mam mniejszego wiertła, a takie nie chce
nawet wejść... ), srednica zewn. gniazda ~3,7mm i długość wtyczki (części
metalowej) 5,5mm . I jeszcze jedno, złącze NIE jest skręcane (na wcisk tak
jak antenowe zwykłe).
Jeżeli pasuje to pod jakieś znane komuś złącze prosił bym o informacje
ponieważ chcę zrobić sobie dłuższy kabel/adapter gdyż ten co jest jest za
krĂłtki i niewygodny przez to :|

--
saper/nolin11
gg:4476700

Re: Wtyczka antenowa do laptopa

a ja poszukuje ludzi z takim sprzetem ;-)

Na jakim chipsecie jest ten bajer? Dzialaja programy alternatywne jak DSCaller,
chriss TV i podobne? A moze soft producenta jest tak dobry, uzyteczny i
funkcjonalny/przyjemny ze nie trzeba uzywac? Jakosc obrazu?

Re: Wtyczka antenowa do laptopa
W dniu 2009-03-24 12:32, Papkin pisze:

Dziękuję za podpowiedzi, zainteresuję się SMB - może dostanę gdzieś u
siebie na mieście :/ (w co wątpię...)

To znalazłeś :P

OT:
Uzywam dedykowanego programu co dostałem na płycie, menadżer urządzeń
podaje DIB7700/STK7700D ,a jakość wg. mnie do porównania do tv-lcd philipsa
więc raczej będzie ok, z tym ,że mam zwykłą antenę ze wzm. więc nie mam
co
zaszaleć i potestować :D ; Jak chcesz coś jeszcze wiedzieć to  na gg :D

--
saper/nolin11
gg:4476700

Re: Wtyczka antenowa do laptopa

MMCX ?

J.

J.F. pisze:

 > MMCX ?

Bliżej MCX, ale to SMB :)
MCX ma podobny rozmiar wewnętrzny, ale wtyczka ma pin męski a nie żeński.
MMCX jest z kolei 2x mniejsze, MC-Card, UFL tak samo, Proxima to w ogóle
inna konstrukcja, więc zostaje SMB :-)

m.

--
Milea Wireless Communications, http://milea.pl
Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

aper/nolin11 pisze:
> [...]
 > JeĹźeli pasuje to pod jakieś znane komuś złącze prosił bym o informacje
 > poniewaĹź chcę zrobić sobie dłuĹźszy kabel/adapter gdyĹź ten co jest jest

Potrzebujesz wtyku SMB.

m.