Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA - Page 2

Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA

Kupiłem ostatnio router, w pudełku był zasilacz 100-240V, a do
niego dwa kable sieciowe -- kontynentalny i brytyjski.

W ogóle często mu jest wszystko jedno czy dostaje 6V, czy 24V.

Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA

Co do za marka, model - może się komuś przyda?

Często tak, ale lepiej nie ryzykować...
Jak piszą 12V to dla pewności kupiłbym 12V :-)

Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA

Jakiś Cisco/Linksys.

Na samym wejściu scalony zasilacz impulsowy 3,3V. Z napięciem niższym
od 12V próbowałem, działa. Zasilacza na wyższe napięcie pod ręką nie
miałem, ale specyfikacja scalaka dopuszcza chyba nawet 48V. Taką próbę
robiłem kiedys z jednym sprzętem, ale to chyba dzisiaj standardowy
sposób zasilania.

Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA

A kondensator na 15V ;-)

--
Jerry1111

Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA

Aż tak źle to nie. Ale pamiętam, że jak zajrzałem do środka, to te przed
zasilaczem były na napięcie niższe niż dopuszczalne. 35V czy coś.