wniosek końcowy

to ja może podsumuję: wy to tak, a my to nie...

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

chciałbym porozmawiać o wczorajszym niewyobrażalnym sukcesie moderatorów elektrody... znany mi radykał po/eu wygłosił w imieniu całej wspólnoty europejskiej wyrazy szacunku dla "pracy" i wielkie uznanie "zasług" moderatorów elektrody... nie usłyszałem dla jakich dziedzin, może chodziło o strzelanie z dupy?

no to pogadajmy o elektrodzie...

zacznę ja, komu ukradli (w sumie to wiem) pomysł na najnowszą odsłonę strony głównej elektrody? kolory to wiadomo komu ukradli, ale ciekawi mnie też skąd u cymbałów pomysł na graficzkę na stronie?

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nt0gru$ljg$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

ihuj

Reply to
Ghost

wspólnota europejska ma nowy ideał, eksperci wpajają młodym ekspertom "nie wiesz jak coś zrobić zajrzyj na elektrodę"... ostro...

Reply to
w systemie siła 'PO/EU

A co Cię to obchodzi niech sobie robią co chcą ,ja tam nie zaglądam i nawet nie wiem o co chodzi i Tobie polecam. Nic tam już ciekawego nieznajdziesz.

Reply to
as

tak, cieszy mnie Twój pogląd. też mi się tak wydaje.

ban do 2034 roku zrozumiałem jako oficjalne wypowiedzenie wojny...

mnie w to graj...

ciekawe będzie jak spotkamy się z moderatorami na sali sądowej...

Reply to
w systemie siła 'PO/EU