Wlacznik swiatla na drzwi

Witam!

Z gory przepraszam jesli pisze na zla grupe, ale lepszej nie znalazlem...
Poszukuje wlacznika swiatla ktory da sie tak zainstalowac, zeby oswietlenie
wlaczalo sie automatycznie po otwarciu dzrwi i wylaczalo po ich zamknieciu.
Jak to sie fachowo nazywa? Gdzie tego szukac?

pozdrawiam

H.

Re: Wlacznik swiatla na drzwi
Pan Huaskar napisa艂:

W lod贸wce?

Re: Wlacznik swiatla na drzwi

A sk膮d wiesz 偶e tam sie nie 艣wieci jak drzwi s膮 zamkni臋te?
To na pewno co艣 innego ;)

--
Pawe艂J

Re: Wlacznik swiatla na drzwi
Pan pawelj napisa艂:

Zamontowa艂em w 艣rodku kamer臋 bezprzewodow膮 i ci膮gle sprawdzam
czy si臋 nie 艣wieci. To mo偶e by膰 spisek elektrowni i producent贸w
lod贸wek, a ja nie dam si臋 im zaskoczy膰 i oszuka膰.

Akurat. To musi by膰 to.

Re: Wlacznik swiatla na drzwi

Ja tam wykr臋cam 偶ar贸wk臋 przed zamkni臋ciem i wkr臋cam j膮 z powrotem po
otwarciu :)... Kiedy艣 wy艂膮cza艂em lod贸wk臋 z kontaktu po zamkni臋ciu drzwi,
ale jedzenie mi si臋 robi艂o nie艣wie偶e ;););)...

Pozdrawiam
Konop ;)

Re: Wlacznik swiatla na drzwi
Konop napisa艂:

Te偶 tak kiedy艣 robi艂em. Ale teraz sprzedali mi tak膮 ze 艣wietl贸wk膮.
Podobno mniej pr膮du bierze. Za to trudniej j膮 si臋 wyjmuje.

Ja wy艂膮czam na noc. W nocy przecie偶 nie u偶ywam.

Te偶 pozdrawiam. Musimy trzyma膰 si臋 razem. Wtedy nam nie dadz膮 rady.

Re: Wlacznik swiatla na drzwi
Jaros艂aw Soko艂owski napisa艂(a):

Ja w nocy z latark膮 do lod贸wki chodz臋.

--
M.

Re: Wlacznik swiatla na drzwi
Wy墓聜脛聟cznik/prze墓聜脛聟cznik/墓聜脛聟cznik kranc膫艂wy, popularnie nazywany
"kra墓聞c膫艂wk脛聟",
w odpowiedniej (dla twojego o墓聸wietlenia, tzn napi脛聶cia i pr脛聟du) wersji
pr脛聟dowo-napi脛聶ciowej, odpowiedniej mechanice (s脛聟 z przer膫艂墓藕nymi
wykonaniami, z rolk脛聟, z w脛聟sem, itp) i ewentualnie z jak脛聟墓聸 obudow脛聟 (chyba
墓藕e masz zdolne r脛聶ce i sam to obudujesz).
Np.
http://www.tridex.pl/pliki/j/3612.jpgtakie co墓聸 odpowiednio
zamontowane na futrynie i opieraj脛聟ce si脛聶 na drzwiach...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Wlacznik swiatla na drzwi

"kra墓聞c膫艂wk脛聟", w
wykonaniami,
zdolne

Generalnie szukam czegos, co oswietlaloby male pomieszczenie zarowka 40W. Im
mniejsze tym lepsze, oczywiscie jak najmniej kabli i najlepiej obudowie,
zeby nie bylo problemow z np. ciekawskimi dziecmi.. Czy cos z Allegro
nadawaloby sie?

H.

Re: Wlacznik swiatla na drzwi

a nie prosciej lampka z czujnikiem ruchu? sa np. oprawki z czujnikiem ruchu
(wkreca sie miedzy zwykla zarowke a lampe) , sa zintegrowane oprawy, itd.

--

Re: Wlacznik swiatla na drzwi

Najpro艣ciej to z wy艂膮cznikiem kt贸ry jest uruchamiany drzwiami. Pewnie na
allegro si臋 znajdzie :)

--
Pawe艂J

Re: Wlacznik swiatla na drzwi