wirtualna rzeczywistosc

http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

No i kolejne s-f stalo sie faktem.

J.

Re: wirtualna rzeczywistosc
http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

Warto zauważyć, że twarz tej "idoru" jest uśrednieniem (cokolwiek by to nie
znaczyło) rysów pozostałych członkiń zespołu. W latach 70-tych
eksperymentalnie potwierdzono, że takie "uśrednione" twarze są uznawane za
bardziej atrakcyjne. To a'propos sąsiedniego wątku o edukacji i owieczkach.

A ja tych Japonek i tak nie rozróżniam...

--
Artur Stachura

Re: wirtualna rzeczywistosc
Użytkownik "Artur Stachura"  napisał w
http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

Ja tam nie wiem, ale konkursy wygrywaja najladniejsze a nie
najprzecietniejsze :-)

z przykroscia stwierdzam ze tez nie bardzo.

--
Artur Stachura

Re: wirtualna rzeczywistosc

dla pocieszenia powiem, ze one nas też nie rozróżniają :)

@

Re: wirtualna rzeczywistosc
http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

No właśnie: to, co zdaniem publiki jest "najładniejsze" jest też
najbardziej przeciętne... Jak by się zawziąć, można by poddać
ilościowej analizie fizjonomie (i nie tylko) zwycięskich i
niedoszłych missek i poszukać korelacji. I zgłosić temat badawczy do
nagrody igNobla.

Re: wirtualna rzeczywistosc

No własnie, o ile dobrze pamiętam, wynik tych testów był wręcz przeciwny.

J.

Re: wirtualna rzeczywistosc

Pewnie o różnych badaniach czytaliśmy :-)

Ale rzeczywiście, w odróżnieniu od konkluzji artykułu, który czytałem
daaawno temu, są też argumenty za tezą przeciwną:
http://findarticles.com/p/articles/mi_m2267/is_1_67/ai_62402556 /

--
Artur Stachura

Re: wirtualna rzeczywistosc
Ale one nie sa usrednione po calosci tylko wyciete jest po uznanym za
najladniejszy fragmencie z twarzy poszczegolnych "dawczyn". Innymi
slowy:
twarz mlodej Cindy Crawford
umysl Jodie Foster (iq 132)
klata Igi WyrwaB3%
itp
Takie wybranie rodzynek.
Wolisz caly sernik czy zlepek rodzynek? ;)

Re: wirtualna rzeczywistosc

Aha. Z podlinkowanego artykułu to nie wynikało.

Żeby tylko nie mdliło po konsumpcji...

Re: wirtualna rzeczywistosc

Nienawidzę rodzynek - wydłubuję i wyrzucam :-D

Re: wirtualna rzeczywistosc

Stanie sie faktem, jak ktos wezmie taka za zone i bedzie mial z nia dzieci
:)))

--
(STS)

Re: wirtualna rzeczywistosc

Czyli kobieta, z którą się nie żenisz i nie masz z nią dzieci jest
nieprawdziwa? ;->

Re: wirtualna rzeczywistosc

no jasne .......ze nieprawdziwa ..... ale wiecie taki seks z taka to by było
to nie ? a na drugi dzień zmiana elementów rozrywkowych ...kurcze świat
zaczyna być piękny ))))))

Re: wirtualna rzeczywistosc

Użytkownik "Stanislaw Sidor"  napisał w
http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

Myslisz ze komputer dzieci nie potrafi wygenerowac ? :-)

J.

Re: wirtualna rzeczywistosc

Moj tego nie potrafi :)

--
(STS)
Smiech, panowie, jest argumentem idiotow