Windows-8 vs. FTDI

Im "nowiej", tym gorzej!! Mam skonstruowane własne badziewie komercyjne.Taka 'puszka' co po podpięciu się przez USB pod kompasa+soft staje się 'czymś tam'. A klienci, jak to klienci... Przesiadają się na coraz to nowsze wersje Windy.

I coraz częściej wydzwaniają do mnie z pretensjami, że moje badziewie nie jest rozpoznawalne pod W8. Komunikację przez USB zrobiłem z wykorzystaniem FT2232H i cóż ja dalej mogę? NIC!!

A głupota użytkowników nie zna granic!! Wielu z nich ma niezbyt nowe kompasy, niektórzy twierdzą, że najlepszym systemem na tym kompasie było XP lub Wiśta.

No to po kiego Wacka zainstalowaliście te nowe "wynalazki"? A jak się Wam to nie podoba, to dlaczego nie robicie reinstalki starszych systemów i zawracacie mi gitarę?

Po prostu curwa kyrk!! To ja jestem odpowiedzialny za to, że nowe wynalazki M$ wpieniają użytkownika i nie gadają z FT2232H.

Baaa... Jestem straszony nawet niezawisłym !!

Co Wy na to ?

Reply to
stchebel

nie zdziwię się (a są juz takie posty) że na win 10 pre RTM cos nie działa i wielkie zdziwienie że tak jest

banda matołów chodzi po tej ziemi

Reply to
Niania

Ja Ci powiem, że najlepiej starać trzymać się daleko od kompa, tzn. nie robić nic co MUSI mieć, do swego działania, związek z kompem bo prędzej czy później takie kłopoty dosięgają człowieka.

jp

Reply to
jacek pozniak

On 2015-07-18 04:57, snipped-for-privacy@gmail.com wrote: [...]

A w instrukcji obsługi napisałeś, że urządzenie działa tylko z XP, Vista i W7? Bo jak nie to teraz się bujaj. :-D

Reply to
JDX

Ale dlaczego ten krzyk? Dostarczasz urządzenie to i musisz dostarczyć sterowniki. Chyba, że masz w instrukcji napisane jakie OS wspierasz, lub dostarczasz urządzenie łącznie z komputerem.

Reply to
MiSter

W dniu 18.07.2015 o 04:57, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

A to że taki producent, któremu nie chce się raz na trzy lata sprawdzić czy jego oprogramowanie działa na nowszym systemie, to wrzód na dupie :-)

Reply to
Zbych

W dniu 18.07.2015 o 04:57, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

No ale chodzi o sterownik twój czy FT? Mnie to wcale nie dziwi - jedna z metod celowego postarzania produktów. Nowy Windows, nowe sterowniki. Ty masz wybór - piszesz nowe sterowniki albo robisz nowe urządzenia - stare są celowo "nie wspierane". Komu zależy - używa starego systemu, kogo stać - kupuje nowe urządzenie i interes się kręci.

Reply to
Mirek

W dniu sobota, 18 lipca 2015 11:34:51 UTC+2 użytkownik jacek pozniak napisał:

Niestety jest to Święta Prawda.

Reply to
stchebel

W dniu sobota, 18 lipca 2015 13:02:11 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

Odkrycie na miarę Kolumba.

Mam.

Reply to
stchebel

W dniu sobota, 18 lipca 2015 13:26:08 UTC+2 użytkownik Zbych napisał:

Nie wiem do kogo "pijesz". Jeżeli do mnie, to Ci powiem że Xilinx to też wrzód na dupsku, bo Xilinx platform cable nie działa pod W8. Dlaczego? Dlatego, że też jest skonstruowany w oparciu o dokładnie tą samą kostkę do komunikacji przez USB. FT2232H.

Wrzodem jest FTDI i M$! Tego drugiego nie da się obejść. Zmieniam w kolejnych badziewiach na Cypress'a.

Reply to
stchebel

W dniu sobota, 18 lipca 2015 14:12:24 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:

Hęęę...?! Ja mam pisać sterowniki do produktów FTDI? Nawet nie mam bladego pojęcia jak się do tego zabrać. Faceci w Xilinx chyba też, bo ichnie produkty skonstruowane w oparciu o dokładnie te samą kostkę też nie fungują pod W8.

Reply to
stchebel

W dniu 18.07.2015 o 15:12, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

No więc w takim razie FTDI ma wybór: napisać/poprawić sterowniki pod W8 i sprzedawać FT2232H nadal, licząc na stałych klientów... albo olać FT2232H i sprzedawać nową kostkę, tracąc starych a zyskując nowych (zamożnych) klientów. A do FT2232H i tak pewnie jakiś Chińczyk albo Hindus sterowniki napisze - chyba że będą jakieś cyrki nie do przejścia z podpisywaniem itp. ale tu raczej nie ma obaw - gdyby wszystko szło po myśli M$ to by nie było Internetu.

Reply to
Mirek

W dniu sobota, 18 lipca 2015 16:11:38 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:

==================

I tu się zgadzamy na 99.99%. Pozostaje te 0.01% niezgodności. A być może nawet tego nie ma, chodzi o zrozumienie pewnych mechanizmów marketingowych+zdolności intelektualnych pewnych Nacji.. Piszesz, że pewnie jakiś Chińczyk bądź Hindus coś tam zrobi... No i tutaj sprowokowałeś mnie skutecznie do przypomnienia sobie o nie tak starym wątku "te małe chińskie łapki", zainicjowanym przeze mnie. Prawda jest taka, że w SV 90+% w R&D to Chińczycy+Hindusi. Tak samo jest w Stuttgarcie (Mercedes-Benz), tak samo jest w Airbus Industry.

Wystarczy poszperać w dowolnej dziedzinie po internecie (nauki ścisłe+medycyna/biologia). Ciężko nie natknąć się na artykuły bez Chińsko/Hindusko brzmiącymi nazwiskami..

Wracając do FT2232H - w sterowniku jest błąd, na kupie stron dyskusyjnych i Naszych i zagranicznych znajdziesz ten sam problem: zawijanie danych w trybie "Synchro. FIFO". Rozwiązanie: bardzo brzydkie-wysłanie kilkubajtowego "znacznika" i niech się soft 'bawi' gdzie jest początek danych.

Podejrzewam, że autor sterowników zmienił robotę i dalej nikt nie jest w stanie tego opanować.

Smarowałem mejle do FTDI w tym temacie... Ni Wacka, toż jego mać odnoszę wrażenie, że ja się lepiej znam na ich produktach. Bo pierdolą takie farmazony, że aż ciężko spamiętać i powtórzyć. Applikejszon 'inżyniery'...

Reply to
stchebel
Reply to
Grzegorz Niemirowski

W dniu niedziela, 19 lipca 2015 00:19:56 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

Jakiej merytorycznej treści Ci brakuje? FT2232H nie jest widziane pod W8 i koniec kropka. Dotyczy to nie tylko mojego badziewia, ale również np. Xilinx Platform Cable.

Badziew była na rynku przed W8. Czytaj uważnie główny wątek ze zrozumieniem, bo zaczynasz irytować.

Gówno mogę! W8 nie widzi FT2232H i tyle.

Hęęę...?!

Na zewnętrznym EEPROM'ie. I co z tego?

Tak? No to bądź tak łaskaw i podaj linka.

Jaaasne... Xilinx chyba też jedzie na podróbkach FT2232H :))

Chłopie... Przeczytaj jeszcze raz główny wątek ze zrozumieniem, albo poproś kogoś o wytłumaczenie.

Reply to
stchebel

Skoro robisz "badziewia" to czego się spodziewasz. Sorry ale nie można było się powstrzymać. Rozwiązanie Twoich problemów jest bardzo proste, zajmij się czymś innym. Przygotowanie/konfiguracja urządzeń do prawidłowej pracy z Twoim ulubionym systemem jak widać Cię przerasta.

Reply to
Marek

Nie znasz się to nie zabieraj głosu bo robisz z siebie idiotę.

Reply to
AlexY

Kto tu jest idiotą? Przynajmniej raz na tydzień zrzędzi, że coś mu pod windows nie działa. Wielokrotnie wiele osób mu sugerowało alternatywne działające rozwiązania a on znowu to samo.

Reply to
Marek

Co konkretnie nie zadziałało? Ja w swoich interfejsach embeded używane mocno jquery (w wersji min.) + highcharts, jak dotąd jeszcze nie trafilem na niekompatybilność JS między urzadzeniami ale warto wiedzieć na co uwazac...

Reply to
Marek