wina inwertera czy świetlówki

Mam taki kłopot. Kupiłem dwa identyczne laptopy Toshiba. Nówki. Niestety matryca w jednym świeci słabiej niż w drugim. Niby drobiazg ale jestem zdziwiony. Czyżby była to wina samej matrycy - świetlówka, czy wina inwertera, który nie wyrabia i daje za słaby prąd na świetlówkę? Chcę to zareklamować, jednak dziwi mnie różnica (a jest znaczna) miedzy tymi samymi modelami.

Reply to
Bartek

A sprawdziles konfiguracje? Jasnosc/kontrast jest ustawiony identycznie? Nie porownujesz przypadkiem jednego wlaczonego do pradu a drugiego na baterii, gdy automatycznie sie ekran przyciemnia dla oszczednosci pradu?

Reply to
Pszemol

Nic z tych rzeczy - taka sama konfiguracja i jasność na maxa - na zasilaczu. Różnice widocze gołym okiem ...

Reply to
Bartek

A korekcja gamma? Kalibracja kolorow? Sprawdzales jak to wyglada w ustawieniach karty? Chociaz drobne roznice sa mozliwe, bo mimo, ze ta samam marka, czesto producenci stosuja matryce od roznych dostawcow. Ale nie sadze, ze roznice moga byc kolosalne.

Reply to
T.M.F.

Aby miec 100% pewnosci przelozylem dysk z jednego do drugiego aby nie bylo mowy o róznicy ustwien karty. Nadal jest SPORA róznica. Ki czort?

Reply to
Bartek

No jesli tak, to zanioslbym laptopy do serwisu Toshiby i pokazal technikowi.

Reply to
Pszemol

A tam nie ma jakiegos ustawiania klawiszami ? To sie czasem w laptopach zdarzalo.

No i jaki werdykt servisanta?

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

LCD do wymiany lub grafa walnięta. Oddałem 2 dni temu, czekam na razie na info.

Reply to
Bartek