Wielka Prośba

Witam wszystkich serdecznie. Pisząc poprzedniego posta "zapomniałem" sie przywitać więc robie to teraz.

Mam do was wielka prośbę. Mam 2 układy, prawdopodobnie są to liczniki ale nie mogę nigdzie w internecie znaleźć ich schematu lub zamiennika. Może ktoś z was mógłby mi pomóc w tym temacie.

Na pierwszej kości jest napisane dokładnie tak:

430F1122 38K E HOX2

Na drugiej kości jest napisane tak:

33 1004 309A3

Czy ktos jest mi w stanie pomóc i rozszyfrować te kości ??

pozdrawiam,

Gutek

Reply to
Gutek72

Użytkownik "Gutek72" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:c5jt55$5p1$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Na mój gust:

Nie mam pomysłu :-(

Reply to
Marek Dzwonnik

to mi wyglada na procesor Texasa rodziny MSP430

Reply to
Michal Baszynski .

20 pinow ? Pewnie MSP430f1122
To niestety procesorek, moze robic wszystko.

Urzadzenie nowka sztuka ? Moze LM309 - to chyba komparator ..

Witam

Ta pierwsza kosc sie zgadza i wielkie dzieki za informacje. Natomiast ta druga nie. Juz mowie o co chodzi. Ta druga kosc to jest oryginal pakowany przes producenta drukarki jako chip zliczajacy ilosc kopii wydrukowanych przez toner. Ten pierwszy to jest juz jakas podruba tego chipu. W oryginale jest tylko jedna kosc i ma 6 koncowek a ta podruba ma 20. W kazdym badz razie nie bylo teraz problemu na wyszukanie w pdf sposobu na reset RAM'u. Jednak dobrze by bylo sprawdzicz czy jest mozliwosc zresetowania oryginalu. Obawiams sie tylko tego iz w oryginale nie jest wyprowadzona na zewnatrz noga odpowiedzialna za reset. Moze to komus cos pomoze w odnalezieniu tej kosci:

33 1004 309A3

Gutek

Reply to
Gutek72

To jest pewnie jakas specjalizowana kosc przez lexmarka robiona/zamowiona.

Skoro maja patent ... to byc moze w opisie na
sa szczegoly podane.

Ciekawe tez czy wymyslili wlasny interfejs/licznik, czy moze da sie dopasowac jakas pamiec I2C np..