Wie ktos jak zrobic mały siłownik o dużej mocy?

Mam markera (paintball - karabin) i chciałbym przerobić go na ałtomat. Elementem wykonawczym byłby siłownik który wysówał by się na 1 do 2mm. Zasilanie bateryjne. Nie mam pojecia jak zrobić taki siłownik ani gdzie go kupic.

Skłosz <sklosz snipped-for-privacy@o2.pl napisal nam:

taki od centralnych zamkow to chyba za wolny co? Serwa modelarskie (Zapytaj tez tam, grupa modelarska, bo pewie sie znaja lepiej) Silniczek z przekladnia i jajowate "kolo" ktore bedzie robilo za silownik. Silnik to bez elektroniki, do serwa chyba cos trzeba, do silonika od c.z tez.

Zazwyczaj w broni zalatwia to jakas prosta dzwignia mechaniczna :-)

1-2mm, to chyba najlepiej przekaznik jakis - kotwica ma mniej wiecej taki zakres ruchu..

Dobre =)

Reply to
Doman