Wesołych Świąt

Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego, życze wszystkim pogody ducha, obfitości łask Bożych i wszelkiej pomyślności, dla wszystkich grupowiczów, bez względu na poglądy, rasę, wiarę lub jej brak. S.

Reply to
Sylwester Łazar

Z okazji Piątku - święta Latającego Potwora Spagetti - również życzę Ci wszystkiego najlepszego. Ramen.

Użytkownik RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid...

Jestem człowiekiem małej wiary. Jednak kiedy przypomniano mi poniższy fragment filmu, abym sobie obejrzał dziś w Wielki Piątek o 15:00 - w godzinę upamiętnia konania Jezusa na krzyżu za grzechy całej ludzkości, nie mogłem... Zawsze, gdy myślę o mękach Jezusa, przedstawionych w pięknym filmie: "Pasja" Mela Gibsona, jakoś cisną mi się łzy do oczu i serce mi coś ściska.

Po Twoim marnym poście w odpowiedzi na szczere życzenia, jednak się odważyłem i obejrzałem...

ś się w porę zreflektował, zanim nie będzie za późno. S.

Reply to
Sylwester Łazar
[.....................................................]

Idź na pl.soc.religia i zaprzestań molestowania religijnego tutaj.

Użytkownik RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid...

Nie Roman. Zamiast tego proponuję Ci przeżycie Misterium Męki Pańskiej. Ja, jeśli pozwolisz wezmę na siebie rolę Barabasza, jako że jestem grzesznikiem (piszę w assemblerze, molestuję religijnie składając życzenia z okazji naszego Narodowego Święta itd.) Dla Ciebie proponuję rolę Jezusa jeśli się zgodzisz. Będziesz miał okazję doświadczyć jeszcze dziś tego co doświadczył Jezus dokładnie 1981 lat temu według kalendarza, który wszyscy tu stosujemy. Co Ty na to? S.

Reply to
Sylwester Łazar

Dobrze. W takim razie wyznaczam na rolę Judasza, który Cię zdradził kolegę Jana. Zaczynajmy więc: Jakie są Twoje grzechy? W dniu 14 lutego 2014 roku Pańskiego o godzinie 21:39 nijaki Jan ogłosił co następuje: " Path: news.internetia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed .atman.pl!.POSTED!not-for-mail From: "Jan" snipped-for-privacy@polyart.net Newsgroups: pl.misc.elektronika Subject: Re: generator poszukiwany Date: Fri, 14 Feb 2014 20:39:16 +0100 Organization: ATMAN - ATM S.A. Lines: 31 Message-ID: <ldlrd6$q02$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl>

..... Karm trolla, karm. Na pewno się odwdzięczy.

Reply to
Sylwester Łazar
[............................................................]

*PLONK!*

Ty w to, przepraszam, wierzysz ? Ty elektronik ? :-)

Ja wierzę w Latającego Potwora Spagetti

RAmen!

Reply to
nowyr

Uwielbiam Twoje wpisy :-) RAmen :-)

Reply to
nowyr

Ty masz czasem odjazdy :-) Kiedyś pisałeś, że przez całe życie nie miałeś w domu telewizora. Dalej go nie posiadasz?

Reply to
nowyr

pl.soc.religia, proszę.

Użytkownik Sylwester Łazar napisał:

[..]
[..]

Mnie tam podobały się inne filmy: Dogma ostatnie kuszenie chrystusa stygmaty

Życzę własnego, trzeźwego spojrzenia na wszechświat i jego powstanie.

Reply to
AlexY

Czasem ktoś wypali z armaty, a wydawać by się mogło, inżynier, umysł ścisły :-) A tu nagle słyszymy o zapłodnionych dziewicach czy reuscytacji kilka dni od śmierci :-) Jest w vodoo pewien specyfik, który podaje się śmiałkom. Po czym wyglądają jak nieżywi. Przychodzi szaman i ich "wskrzesza". Było na Discovery kiedyś :-)

Reply to
nowyr

W dniu 2014-04-19 00:22, nowyr pisze:

Już pewnie posiada i dzięki temu mógł obejrzeć Pasję.

Reply to
Mario

Może wyświetlali w świątyni ? :-)

Reply to
nowyr

Film, który moja wierząca bratowa podsumowała: "jestem zdegustowana pokazywaniem w filmie tak przejaskrawionego okrucieństwa", a ja dodam, że w filmie, którego skomercjalizowani do kości autorzy, jak hieny żerują na bezmyślności osób wierzących. Film, który tak samo jak cały kościół gra na uczuciach, mieszając fakty z mocno podkoloryzowaną fikcją.

Reply to
uzytkownik
[...]

Panowie, litości.

A co inżynier nie może być wierzący?

Reply to
Marek

z okazji świąt: jebać europę!!!

Reply to
tusk, donald tusk

Może być. Ale to nie powód, żeby ewangelizować jak popadnie i gdzie popadnie.