Wentylatory w PC

Ostatnio do meczy mnie hałas . Czy ktoś spotkał proste regulatory PWN z
czujnikiem ? . Tak żeby zlepić i powsadzać do tych warkoczących wiatraków
Marek S

Re: Wentylatory w PC

Przy mocach rzędu 1W? Byle jaki liniowy regulator z czujnikiem
termistorowym. Albo kup sobie wentyle z wbudowanym termistorem.
--
Jacek

Re: Wentylatory w PC
Ale nie znalazłem takich wentylatorów . Układ już wymyśliłem  . Dzięki

Re: Wentylatory w PC

Są, są. Ja używam do SocketA wiatraków 80x80 Arctic Cooling z literkami TC
w nazwie.
--
Jacek

Re: Wentylatory w PC
 A tak masz racje dzięki bardzo

Re: Wentylatory w PC

A proszę. Jeśli wiatrak ma być na procku to wylutowuję termistor,
przedłużam kabelkiem na kilka cm i wtykam miedzy żeberka radiatora.
Wychodzi całkiem fajny regulator/stabilizator temperatury.
--
Jacek

Re: Wentylatory w PC

99% termistor,

Ja za to lubie termistor od przedniego nadmuchu przyklejac do dysku.

Dobrze jest jeszcze w ramach walki z halasem posluchac jak szumi goly20%

Arctic, a jak ten sam wiatrak przytkniety do blaszanego grilla w obudow=
ie.20%
Od razu czlowiek szuka nozyc do blachy ;).

--20%
pozdrawiam,
Lukasz Spychalski

Site Timeline