Ważne pytanie natury technicznej

Przepraszam za post niezgodny z tematami tej listy, ale moze ktos mi pomoże?
Spotkałem sie ostatnio z dziwnym dzialaniem serwera news.atman.pl oraz
news.edu.pl z których dotychczas korzystałem przy pisaniu na listy
dyskusyjne.
Mianowicie news.atman.pl œciaga posty tylko do wczorajszego dnia. Tak jakby
nikt nic nie pisał od wczoraj nowego.
Dotyczy to różnych grup dyskusyjnych nie tylko pl.misc.elektronika
Ja poprzez niego nie moge pisac na zadna liste. Tisty niby wychodza z kompa,
ale nie trafiaja na te listy.
A z  news.edu.pl w ogole sie nie moge połaczyć, mimo ze poprzednio dobrze
działał.
Sprawdzalem to na drugim twardym dysku gdzie skonfigurowalem konta i jest
tak samo. Mowiac krótko kombinowalem na rózne sposoby bez rezultatu. Cos
zdechło, ciekawe co?!

W zwiazku z tym mam pytania?

Z jakiego serwera grup dyskusyjnych korzystacie przy pisaniu np. na te
listę?
Czy ktoœ korzysta  z  news.atman.pl  lub news.edu.pl i czy mu dobrze
działajš?

pozdrawiam - Janusz

Re: Ważne pytanie natury technicznej
[..]

NTG!
-> pl.comp.sieci

m.

--
Milea Wireless Communications, http://milea.pl
Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

Re: Ważne pytanie natury technicznej

Z dzialajacego.

Re: Ważne pytanie natury technicznej

Zmieniam, bo każdy czasem nie działa
Przejrzyj skšd newsy wysłane, będziesz wiedział skšd wysyłajš.

Re: Ważne pytanie natury technicznej

Fakt, to widac!
Kończę wiec ten wštek!

Janusz