W zestawie glosnikow 5.1 jeden glosnik gra cicho...

Witam mam taki problem, w zestawie glosnikow, glosnik podlaczany jako centralny gra bardzo cicho (wszystkie inne ok), panel mam osobny, glosniki do niego podlaczane. Rozebralem i od kazdego wejscia na glosnik (chinch) idzie jedna sciezka do jakiegos kondensatora (?) a druga gdzies tam razem:) nie wiem, nie znam sie na tym mowie jak widze:) wyglada wszystko na ok... czego to moze byc przyczyna, wymienic trzeba owy kondensator czy co?

Reply to
Kubaz

  1. Nie podajesz muzyki zapisanej w standardzie 5.1
  2. Podajesz taka muzykę, ale ma ona ten kanał "pusty"
  3. Nie masz przełączonego sterownika karty w tryb 5.1
  4. masz go przełączonego w ten tryb ale brak ci jednego kabelka między kartą a panelem.
4.Itd...
Reply to
Jacek Maciejewski

Dnia Wed, 17 Nov 2004 23:42:56 +0100, Kubaz snipped-for-privacy@tlen.wywal-to.pl> napisał:

Niczego nie można wykluczyć. Trzeba eliminować możliwości. Zamień miejscami głośniki żeby wiedzieć, czy to nie głośnik.

Reply to
Trurl