Viewer do Protela 99SE

Witam,

poszukuję czegoś co umożliwi mi oglądanie projektów stworzonych przy pomocy w/w pakietu. Na stronie Altium znalazłem jakiś viewer, ale napisali, że nie obsługuje takich zabytków jak 99SE. Znacie może jakieś narzędzie "3rd party"? Ostatecznością której chciałbym uniknąć jest instalowanie wersji ewaluacyjnej 99SE. Poza tym nawet nie wiem czy takiej wersji można sobie legalnie używać jako viewera (tak jak to jest np. w przypadku Eagle'a).

Reply to
JDX

W dniu 2011-03-08 17:59, JDX pisze:

To zalezy co chcesz przegladac i w jakim formacie jest zapisane.

Najprosciej zapisac jako jakis dwg albo dxf i to mozesz otworzyc bez problemu darmowym programami. Mozna tez zainstalowac demo altium designera i nim przegladac.

Reply to
Aha

W dniu 2011-03-08 21:29, Aha pisze:

Zdaje się, że on nie chce zapisywać tylko odczytywać projekty. Jakby miał protela pod którym może sobie zapisać to nie potrzebowałby viewera.

Reply to
Mario