Viewer do Protela 99SE

poszukuję czegoś co umożliwi mi oglądanie projektów stworzonych przy
pomocy w/w pakietu. Na stronie Altium znalazłem jakiś viewer, ale
napisali, że nie obsługuje takich zabytków jak 99SE. Znacie może jakieś
narzędzie "3rd party"? Ostatecznością której chciałbym uniknąć jest
instalowanie wersji ewaluacyjnej 99SE. Poza tym nawet nie wiem czy
takiej wersji można sobie legalnie używać jako viewera (tak jak to jest
np. w przypadku Eagle'a).

Re: Viewer do Protela 99SE

To zalezy co chcesz przegladac i w jakim formacie jest zapisane.

Najprosciej zapisac jako jakis dwg albo dxf i to mozesz otworzyc bez
problemu darmowym  programami. Mozna tez zainstalowac demo altium
designera i nim przegladac.

Re: Viewer do Protela 99SE
e jakieB6%

Zdaje siEA%, BF%e on nie chce zapisywaE6% tylko odczytywaE6% projekty. Ja=
kby20%
miaB3% protela pod ktF3%rym moBF%e sobie zapisaE6%  to nie potrzebowaB3%b=
y viewera.

--20%

Re: Viewer do Protela 99SE

Można mieć Protela i nie chcieć blokować komputera na którym ktoś pod nim
pracuje aby ktoś inny przejrzał i zatwierdził projekt.
P.G.

Site Timeline