Uziemienie - Page 3

Re: Uziemienie

Raczej idioci dla elektrody :)

To co wyrabiają tam wszechwiedzący, wszechmogący i wszechkarający
administratorzy i moderatorzy "przechodzi ludzkie pojęcie".

Re: Uziemienie
Hello Alexy,

To, na co pozwalają idiotom na Elektrodzie administratorzy i
moderatorzy przechodzi ludzkie pojęcie. Dlatego zrezygnowałem z
moderowania na Elektrodzie.

Re: Uziemienie

Raczej powinieneś napisać:
To, na co pozwalają sobie idioci, administratorzy i
moderatorzy przechodzi ludzkie pojęcie.

Re: Uziemienie
Hello Alexy,

Ja naprawdę wiem, co chciałem napisać i dlaczego zrezygnowałem.

Re: Uziemienie

Pewnie dobrze moderowałeś, to dlaczego zrezygnowałeś? Elektroda poniosła
stratę. Chyba, że chodzi o coś innego. Od pewnego czasu ja też prawie tam
nie zaglądam, bo zaobserwowałem radykalna zmianę na gorsze poziomu i
podejścia do uczestników. Niektórzy tłumaczą to skundleniem/komercjalizacją
Serwisu.

Remek

Re: Uziemienie

Wszędzie są ludzie i ludziska. Elektroda jest przynajmniej moderowana.
Pomijam tym razem jakość tejże moderacji, bo bywa różnie. Nie znam
wszystkich działów. W tych, w których jakis czas uczestniczyłem tzn. Serwis
TV i Serwis magnetowidów było znośnie. A na news przeważnie nie ma moderacji
i jest wysyp debili i idiotów nieporównywalnie większy. Na Elektrodzie dużo
wycina moderacja, a tu kto? I Wy porównujecie? Tam jest źle, a tu niby
dobrze??? Zdumiewające.

Remek

Re: Uziemienie

Nie jest dobrze, nigdzie nie jest dobrze, ale tutaj czasami pojawiają się
oszołomy. Przychodzą i odchodzą, a tam są cały czas i zostają moderatorami i
to jest najgorsze. Tutaj szybciej dostaniesz odpowiedź. Tam zadasz pytanie
to najpierw dostaniesz opier.... żeś głąb i musisz wezwać fachowca, po czym
zanim się rozwinie dyskusja któryś z moderatorów zamknie temat i wyrzuci do
kosza, zeby nie zaniżać poziomu dyskusji dla początkujących :) ,  bo nie
postawiłeś przecinka lub gówno wiesz i nie powinieneś zadawać pytań tylko
wezwać fachowca :)
Lub też któryś z moderatorów czy administrator zada kilka ironicznych pytań
nie próbując nawet odpowiedzieć na pytanie autora wątku i zamyka temat
uważając za zakończony.

Kolejny user otworzy podobny temat to go gnoją, że temat już był wałkowany i
sru do kosza + ostrzeżenie, a jak się powtórzy to ban.

Co z tego, że jest moderacja, skoro wystarczy jeden oszołom moderator i
kilku przydupasów, którzy wchodzą mu do d.... bez wazeliny, żeby tylko móc
później być przez niego chronionym oraz bezkarnie chamskim i bezczelnym w
stosunku do innych userów.

Sam kiedyś miałem pilną potrzebę aby mi ktoś pomógł. Niestety byłem na
odludziu bez komputera i netu, dysponowałem tylko telefonem komórkowym, z
którego wysłałem zapytanie na elektrodę. Moje pytanie zostało usunięte i
jeszcze zaczęto mi grozić, że jak się to powtórzy to mnie zbanują. Wszystko
przez to, że telefon,  z którego pisałem nie dysponował polską czcionką i
pisałem bez ogonków.

Fakt, że czasami dochodzi do kłutni, ale dzięki kłótniom poruszane są różne
problemy i można się dowiedzieć o rzeczach, o których nie miało się w ogóle
pojęcia.
Jak dla mnie tamten portal idzie na dno, zwłaszcza, że teraz co druga
odpowiedź to rekalama. Jak ten portal w obecnej formie pociągnie jeszcze ze
2-3 lata to będzie wszystko.Tym bardziej, ze powstaje coraz większa i
silniejsza konkurencja.

Re: Uziemienie

Ja tutaj jakoś nie widzę wysypu debili i idiotów. To że laik zadaje pytanie
jak włożyć bateryjkę do latarki to nie znaczy że jest idiotą - nie jego
działka i się nie zna. Rozwinięcia tematu że tam nie wkłada się baterii
tylko ogniwa można przecież nie czytać. Można wypowiedzi wybranych osób
wogóle nie czytać.
Najważniejsze że normalnie każdy coś może powiedzieć, i nie ma jedynie
słusznej ideii.

A najlepsze...  jak taki laik coś palnie, i wyjdzie że ma rację.Widok min
bezcenny.
Aaaa i co mi się tu jeszcze podoba... praktycznie nie widzę zakrzykiwania
pytających.

--
Desoft

Re: Uziemienie
Tu jest mniejszy ruch niż na elektrodzie, więc moderacja nie jest
potrzebna. A grupy mają tę przewagę, że:
- to Ty decydujesz kogo będziesz czytał
- nikt ci nie zabroni pisać i nie usunie "postu poniżej poziomu"
- nie ma nikogo kto nagle "zakończy dyskusję"
- dyskusja jest wielotorowa