Uziemienie

To, na co pozwalają idiotom na Elektrodzie administratorzy i moderatorzy przechodzi ludzkie pojęcie. Dlatego zrezygnowałem z moderowania na Elektrodzie.

Ja naprawdę wiem, co chciałem napisać i dlaczego zrezygnowałem.

W dniu 30.06.2011 00:10, Remek pisze:

Tu jest mniejszy ruch niż na elektrodzie, więc moderacja nie jest potrzebna. A grupy mają tę przewagę, że:

- to Ty decydujesz kogo będziesz czytał

- nikt ci nie zabroni pisać i nie usunie "postu poniżej poziomu"

- nie ma nikogo kto nagle "zakończy dyskusję"

- dyskusja jest wielotorowa

Reply to
Michoo