Uwalony pilot HDR

Możesz napisać czym to sprawdzałeś?? Bo wiesz, piloty czasem nadają bardzo krótkie paczki impulsów i ciężko powiedzieć co pokaże woltomierz ;)... powinien COŚ pokazać, ale ja bym dla pewności sprawdził oscyloskopem ;)...

Nie, to nic (albo prawie nic) nie da... Najważniejszy jest kod jakiego używa pilot i częstotliwość kluczowania... Jak zajrzysz do środka, to będziesz wiedział tylko jaki układ to odbiera i na tej podstawie być może dojdziesz do częstotliwości ale to o wiele za mało ;)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

Konop pisze:

Lepiej spojrzeć na pracującą diodę przez kamerę albo aparat fotograficzny. :)

Reply to
Virus_7

Co prawda nic nie pomogę w temacie ale chciałbym zwrócić uwagę na konieczność robienia "backupu" egzotycznych pilotów. Wystarczy jakikolwiek uczący sie pilot z Allegro (Medion za 20zł) żeby zbackupować kilka pilotów. Ja tak robię bo nie lubię używać uniwersalnych zamiast oryginału leżącego w pudełku bez baterii.

Reply to
Padre

qlphon pisze:

Podaj nazwę producenta i dokładny model, sprawdzę w konfiguratorze Logitecha czy potrafi go obsłużyć pilot Harmony 555 (możesz to też sam zrobić po zarejestrowaniu u Logitecha). To jest seria pilotów wszystkomogących więc pewnie i twoją nagrywarkę obsłuży. Do kupienia m.in. na Allegro.

Reply to
Adam Dybkowski

Pilot pewnie wypadnie niewiele drożej od nagrywarki do której ma służyć...

Reply to
Padre

Mnie sie zdarzylo ze w pilocie wysiadl rezonator ktory popedzal procka, nie wiem czy twoj ma rezonator.

Tomek

Reply to
Tom

Padre pisze:

Ale może przyda się przy okazji do obsługi pozostałych sprzętów. Czasem warto dopłacić za wygodę zamiast żonglować kilkoma pilotami.

Reply to
Adam Dybkowski

qlphon pisze:

Sprawdziłem w konfiguratorze Logitech Harmony Remote - to urządzenie jest znane i obsługiwane. Śmiało możesz kupić chociażby najprostszy model z tej serii pilotów (Logitech Harmony 515).

Reply to
Adam Dybkowski

już kupiłem.... 110 zł jestem jeszcze w stanie przełknąć senkju!

Reply to
qlphon

qlphon pisze:

Cena świetna. Gdzie tak tanio?