Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują

!!  Ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

Ostrzegam wszystkich przed zmywarkami Electrolux'a do zabudowy. Szczególnie
przed zmywarkami serii ESL66xxx oraz ESI66xxx.
Ze zmywarek tych wydostaje się para. Tego nie widać bo są w zabudowie, a
para o wysokiej temperaturze robi swoje, czyli niszczy meble.
W zmywarkach tych kanał suszenia jest tak wykonany, że nie ma szans aby był
szczelny. Serwisy przyznają się, że bardzo często mają reklamację tej wady i
są praktycznie bezradne w tym przypadku. Wymiana uszczelek nie przynosi
żadnej poprawy.

W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo
są to naprawy bez wymiany część.

NIE RÓBCIE TEGO BŁĘDU CO JA ZROBIŁEM.

Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - par ują
(ciap)

Pamiętajcie o konfiguracji czytnika!

Włodek :-)

Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTRO LUX'a ESL/ESI - parują

Co się przyczepiasz. Ustaw sobie po prostu domyślny ISO8859-2 (w
przypadku braku zadeklarowanego kodowania) i po kłopocie. Ja tamtego
posta widzę dobrze.

Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
In the darkest hour on Wed, 23 Dec 2009 01:06:43 +0100,

A u mnie jest XXI wiek i mam ustawiony domyślnie UTF-8.
I widzę źle. Już wiesz dlaczego deklaracja MIME jest potrzebna?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
[ 09:28:56 user up 12295 days, 21:23,  1 user, load average: 0.30, 0.81, 0.27 ]

Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
Od ponad 10 lat mam ESL 499. Poza rozerwaniem się sitka w filtrze działa bez
awarii.
PP

Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują

Na wstępie wyraźnie zaznaczyłem, że problem dotyczy ESL66xxx oraz ESI66xxx,
gdzie xxx to różne cyferki określające dokładniej model.

Site Timeline