usuwanie masy zalewowej

Jeśli to silikon, to będzie puchł w benzynie ekstrakcyjnej (bezpieczna dla elektroniki). Łatwiej go wtedy usunąć.

Reply to
Andgro

In the darkest hour on Sun, 23 Jan 2011 10:39:00 +0100, ARO <ask snipped-for-privacy@prv.pl screamed:

Znajomy zamówił to:

Jeszcze nie dotarło, więc nie mogę zapytać czy sensowne.

Reply to
Artur M. Piwko

W dniu 2011-01-23 18:07, ARO pisze:

Powtarzam: JEŚLI to silikon, to będzie puchł w benzynie. Trzeba wrzucić do benzyny przynajmniej na dobę(!) Jest potężna ilość rodzajów mas zalewowych. Ja np używam najchętniej takich, które nie rozpuszczają się w niczym :)

Reply to
Andgro

Ciekawe..... elementów pewnie nie rozpuści .. ale płytkę na której one są pewnie tak.

Reply to
JarekC