usbio ma ktoś cracka?

jak w temacie? aspekty moralne proszę mi darować...

Reply to
identifikator: 20110701

czy ja źle patrzę czy ten produkt kosztuje 8000 euro?

Reply to
identifikator: 20110701

W dniu 10.12.2011 15:39, identifikator: 20110701 pisze:

A nie możesz użyć libusb, bo?

Reply to
Michoo

W dniu 2011-12-10 16:09, Michoo pisze:

On zapewne nie życzy sobie od ciebie żadnych rad. Masz mu dać cracka bez dyskusji, bo się pogniewa na grupę i już tu nie przyjdzie.

Reply to
Mario

dziękuję, właśnie miałem to napisać...

Reply to
identifikator: 20110701

W dniu 10.12.2011 16:29, Mario pisze:

Ale ja mu nie radzę - ja go tylko podpuszczam żeby znowu powiedział jakąś prawdę objawioną.

Tylko co on potem zrobi z tą biblioteką? Bo z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że użyć jej nie będzie w stanie.

To byłaby niewątpliwie niepowetowana strata. Dla niego.

Reply to
Michoo

skoro już poruszony został ten temat, to ja zapytam, czy tylko u mnie na serwerze praktycznie nikt na grupę nie pisze po wyłączeniu news.onet.pl?

Reply to
identifikator: 20110701

Troche zle. W sumie to 11k Euro. ;-)

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Borowski

Pan Michoo napisał:

Jak to co? Każe sobie napisać. Już, zaraz, bez dyskusji.

Reply to
Jarosław Sokołowski

utnę tą poza wątkową dyskusję w zarodku żebyś nie myślał, że takiś wielki to proszę:

identifikator: 20110701

ewentualnie jak Ktoś się nie boi to może być link e2k...

Reply to
identifikator: 20110701

eeee, a to niby dlaczego ? Porozmawiajmy sobie. Cóż to zatem takiego kolega zamierza poczynić z tąże (a może "tą że" ??) ewentualnie pozyskaną w tak kryminalny sposób ? Tak z ciekawości ?

To chyba bym polecał pl.misc.paranauki Tam też jest sporo niewyjasnionych tajemnic.

Eee...co to ja jeszcze chciałem... A jaka tam pogoda u was ??

Reply to
sundayman

Prosze darowac ze tak lamersko sie pytam ? W czym ta biblioteka/plik/zestaw jest lepszy od rzeczy dostarczanych od np. atmela, philipsa czy ftdi i to za darmoche ?

Reply to
nenik

ot zbieram, a szczegóły to jak zakończę zbieranie, napewno pochwalę się na grupie ;o)

Reply to
identifikator: 20110701

W dniu 2011-12-11 14:13, nenik pisze:

Zapewne zdaniem wątkotwórcy ten SDK jest taki super, że każdy idiota da radę w nim stworzyć sterownik.

Reply to
Mario

In the darkest hour on Sun, 11 Dec 2011 13:13:00 +0000 (UTC), nenik snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> screamed:

Magia kilozłotych za produkt.

Reply to
Artur M. Piwko

W dniu 10.12.2011 17:23, Michoo pisze:

Ale z jaką korzyścią! Dla grupy...

Reply to
Karol Z.

tyle cennych rad które dostałem od Ciebie...

Reply to
identifikator: 20110701

In the darkest hour on Fri, 16 Dec 2011 20:01:52 +0100, identifikator: 20110701 snipped-for-privacy@go2.pl screamed:

O, tu mnie łezka pociekła...