usbio ma ktoś cracka?

jak w temacie? aspekty moralne proszę mi darować...

Re: usbio ma ktoś cracka?
czy ja źle patrzę czy ten produkt kosztuje 8000 euro?

Re: usbio ma ktoś cracka?
Troche zle. W sumie to 11k Euro. ;-)

Re: usbio ma ktoś cracka?
A nie możesz użyć libusb, bo?

Re: usbio ma ktoś cracka?

On zapewne nie życzy sobie od ciebie żadnych rad. Masz mu dać cracka bez
dyskusji, bo się pogniewa na grupę i już tu nie przyjdzie.

Re: usbio ma ktoś cracka?

dziękuję, właśnie miałem to napisać...

Re: usbio ma ktoś cracka?
Ale ja mu nie radzę - ja go tylko podpuszczam żeby znowu powiedział
jakąś prawdę objawioną.

Tylko co on potem zrobi z tą biblioteką? Bo z dużym prawdopodobieństwem
można założyć, że użyć jej nie będzie w stanie.

To byłaby niewątpliwie niepowetowana strata. Dla niego.

Re: usbio ma ktoś cracka?

skoro już poruszony został ten temat, to ja zapytam, czy tylko u mnie na
serwerze praktycznie nikt na grupę nie pisze po wyłączeniu news.onet.pl?

Re: usbio ma ktoś cracka?

Jak to co? Każe sobie napisać. Już, zaraz, bez dyskusji.

Re: usbio ma ktoś cracka?
utnę tą poza wątkową dyskusję w zarodku
żebyś nie myślał, że takiś wielki to proszę:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t18%42153&highlight=

Re: usbio ma ktoś cracka?

eeee, a to niby dlaczego ? Porozmawiajmy sobie. Cóż to zatem takiego kolega
zamierza poczynić
z tąże (a może "tą że" ??) ewentualnie pozyskaną w tak kryminalny sposób ?
Tak z ciekawości ?

To chyba bym polecał pl.misc.paranauki
Tam też jest sporo niewyjasnionych tajemnic.

Eee...co to ja jeszcze chciałem...
A jaka tam pogoda u was ??

Re: usbio ma ktoś cracka?

Ale z jaką korzyścią! Dla grupy...

Re: usbio ma ktoś cracka?

tyle cennych rad które dostałem od Ciebie...

Re: usbio ma ktoś cracka?
In the darkest hour on Fri, 16 Dec 2011 20:01:52 +0100,

O, tu mnie łezka pociekła...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
[ 04:39:42 user up 13020 days, 16:34,  1 user, load average: 0.75, 0.50, 0.35 ]

Re: usbio ma ktoś cracka?
ewentualnie jak Ktoś się nie boi to może być link e2k...

Re: usbio ma ktoś cracka?
Prosze darowac ze tak lamersko sie pytam ?
W czym ta biblioteka/plik/zestaw jest lepszy od rzeczy dostarczanych od np.
atmela, philipsa czy ftdi i to za darmoche ?

Re: usbio ma ktoś cracka?

ot zbieram, a szczegóły to jak zakończę zbieranie, napewno pochwalę się na
grupie ;o)

Re: usbio ma ktoś cracka?

Zapewne zdaniem wątkotwórcy ten SDK jest taki super, że każdy idiota da
radę w nim stworzyć sterownik.

Re: usbio ma ktoś cracka?
In the darkest hour on Sun, 11 Dec 2011 13:13:00 +0000 (UTC),

Magia kilozłotych za produkt.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
[ 08:50:39 user up 13014 days, 20:45,  1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.87 ]