[usb] projekt społecznościowy

badam teren, czy społecznościowo zanalezli by się tu (bo tam to napewno nie) jacyś chętni do przetłumaczenia na ojczysty specyfikacji USB 2.0 i 3.0?

Reply to
identyfikator: 20040501

chodzi zwłaszcza o te rozdziały "teoretyczne" pisane w dość zawiły sposób...

Reply to
identyfikator: 20040501

Użytkownik "identyfikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:kn5jf8$5f9$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Języka angielskiego (2x1h wtygodniu przez 4 lata) i niemieckiego (0 h) nauczyłem się sam. Ale dzisiaj młodzież powinna znac angielski bardzo dobrze. Mimo tego, że być może mają w tygodniu tyle samo godzin angielskiego co indoktrynacji religijnej. A mogliby uczyć się w tym czasieprzedmiotów sensownych. Ale ad rem. Jeśli nie znasz angielskiego, to podaruj sobie tematy, które cię przerastają i nie żeruj na innych.

Reply to
Tomek

jest to jakieś wyjście...

Reply to
identyfikator: 20040501

czy Twoim zdaniem każdy może nauczyć się języka obcego?

Reply to
identyfikator: 20040501

Użytkownik "identyfikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:kn5le0$7a8$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Poniżej pewnego poziomu IQ chyba sie nie da.

Reply to
Tomek

to wersja wspólnoty europejskiej, a coś od siebie?

Reply to
identyfikator: 20040501

W dniu 2013-05-17 17:47 identyfikator: 20040501 napisał(a):

Wg mnie sensu nie ma żadnego. Wyjdą kolejne wydania specyfikacji, erraty, nowe klasy urządzeń i znowu trzeba będzie tłumaczyć. Lepiej zużyć ten czas na naukę angielskiego, przyda się też przy innych okazjach.

Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik "identyfikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:kn5p23$aq8$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Myśl. Myślenie ma przyszłość. To od siebie. Darmo!

Reply to
Tomek

Pan Adam Dybkowski napisał:

On by chyba chciał tak, jak jest we Wspólnocie Europejskiej. Tam każdy dokument, każde wydanie, każdą wersję tłumaczy się na wszystkie języki państw członkowskich.

Touché! Z tym, że teraz depresja wraz ze schizofrenią murowana ;) Wstydziłbyś się! ;)

Reply to
butek

Witam,

Jeżeli tłumaczenie strony tytułowej nazywasz tłumaczeniem dokumentu to tak - masz rację... :)

Reply to
Dykus

Dykus napisał:

A jeśli nazywam co innego?

Co to znaczy spolecznosciowy? Mamy brutalny kapitalizm:) Pomysl Marksa i Engelsa upadl w 89tym. Ale nie jest tak zle. Jest tlumacz google, ctr+c, ctrl+v i wbudowane/wyuczone algorytmy korekcji w mozgownicy daja calkiem dobre rezultaty. Ja bym poszukal ksiazek w wersji drukowanej, jesli kogos nie stac musi siegnac do najnizszej szuflady googla.

Reply to
Leming Show

Zawsze wprowadza mnie w zdumienie fakt, że nawet najbardziej idiotyczny pomysł czy idea znajdą takich, którzy poświęcą swój czas na rozważanie tego kretynizmu.

To taka myśl, która nie wiedzieć czemu często mi towarzyszy przy postach wątkotwórcy (ach co na górnolotna nazwa na tą głupotę...)

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: snipped-for-privacy@netfront.net ---

Reply to
sundayman

do europy burakom...

Reply to
identyfikator: 20040501

Dnia Sat, 18 May 2013 20:23:25 +0200, sundayman napisał(a):

A mi pytający kojarzy się z socjalizmem. Nie socjalistą, a socjalizmem właśnie, bo, cytując "Kisiela": "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju!"

Reply to
GLaF

ja to już gdzieś słyszałem... gdzie... chyba na politechnice warszawskiej/europa...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:knapfr$11q$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Dawniej w przedszkolu bawiono się w "pomidora". Młody zmienił te grę na "Europa". Zasady pozostały niezmienione.

Reply to
Tomek

Patrząc na Ciebie - nie każdy.

Reply to