USB a SD

 taka ciekawostka: kupilem sobie nadajniczek do samochodu, typ:
allegro, czyta karty SD i pamieci USB.

Generalnie gra, ale na paru utworach na karcie sie jakby resetuje i
zaczyna od poczatku. i tak w kolko.
Powtarzalnie. Wystarczy nagrac w innym porzadku - problem
przechodzi na inny plik.

Przy karcie sformatowanej w FAT16 to tak mniej wiecej sie pokrywa z
podejrzanym klastrem 32768.
Przy FAT32 zaleznosc jest jakas mniej rzucajaca sie w oczy.
Doktoryzowac sie specjalnie nie ma nad czym, bug jak wiele innych,
ciekawi mnie tylko czy takie tanie bo na szybko zrobione, czy blad
juz wykryto i takie tanie bo odrzuty z produkcji.

Ale ciekawostka .. po wsadzeniu tej karty w czytnik USB i
podlaczeniu do nadajniczka .. wszystko ladnie dziala.

Czy przez USB sie jakos inaczej czyta ? innymi blokami  ? Inne
przerwy sie daje czy co ?
Bo tak na oko to bug powinien byc raczej w wyzszej warstwie ..

begin 666 xnews.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMX;F5W<PT*1DXZ>&YE=W,-
Re: USB a SD
He he. Ja swego czasu wyczai┼éem  w pewnym urz─ůdzonku ┼╝e logika siada┼éa
bitowo.
Tzn zapalenie wszystkich bit├│w powodowa┼éo nadmierny pob├│r pr─ůdu i w┼é─ůczanie
si─Ö II stopnia zasilania
na magistrali danych podczas wystawiania adresu na szynie adresowej pami─Öci.
Urzadzenie po prostu dostawało zawiechy. Pomogła wymiana pamięci A może to
nie 32768 ale 32767 czyli wszystkie bity on ?

Re: USB a SD
Panowie!
Zalecam zapoznanie si─Ö z poni┼╝szym:
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta