Urządzenie z USA - 220/110V

Witam

Jak się nazywa i gdzie mogę dostać jakąś 'przejściówkę', która pozwoliłaby mi korzystać z 'amerykańskiej' wtyczki na 110V w zwykłym europejskim gniazdku? Drogie są takie adaptery? I drugie pytanie: na wtyczce (zasilaczu) jest inf.:

AC Adapter INPUT: 120V~60Hz 0.4A(MAX) OUTPUT: 9V-1A Efficiency Level: IV

czy jeśli 'przejściówka' o którą pytam jest droga, to inny zasilacz ('zwykły', pod nasze 220V), który miałby na wyjściu 9V i 1A nie spowoduje uszkodzenia urządzenia? Mógłby spokojnie takiego użyć?

Reply to
Beer

Beer pisze:

Przykładowy:

(to nie jest moja aukcja, ani nikogo znajomego)

Tak i nie, jeżeli dobierzesz zasilacz o takich samych parametrach "wyjściowych" i takiej samej wtyczce (uwaga na polaryzację) to nic nie powinno się stać.

Jeżeli jest to jakieś drogie urządzenie to lepiej kup sobie taki transformator 230V na 110V.

Uwaga: w Twoim przypadku musi to być transformator nie może być prosta przejściówka.

Reply to
Dumak

"Dumak" napisał:

<...>

Dzięki za info!

Pozdrawiam

Reply to
Beer

Takie kontrolne pytanie. Czy na wyjściu w/w urządzenia będę mieć 60Hz?

Reply to
Darek

wedlug mnie beda meic 50Hz. Musily by posiadac przetwornice odpowiednia dal

60hz a to transformatorowy jest.
Reply to
Dawid

Dawid pisze:

co wy za przeproszeniem bredzicie

1) przeca napisał 110/220V co na 99% świadczy o tym że urzadzenie jest przystosowane do europejskiego napięcia 230 (w usa niekoniecznie muszą wiedzieć ze mamy 230 - wiem z autopsji ;-) )

w takim wypadku potrzebna jedynie adapter wtyku choć sprawdziłbym czy nie można wymienić całego kabla jak w zasilaczach do laptopów.

2) zasilacz polski o napięciu wyjsciowym 9v (zapewne DC) i pradzie >=1 A z pewnością też będzie dobry.

no chyba ze ten zasilacz to transformator i na wyjściu jest AC ale to jzu trzebaby zapytać co to za tajemnicze urzadzenie jest zasilane,

Reply to
mac
[...]

?

Gdzie tak napisał?

Tutaj:

: INPUT: 120V~60Hz : 0.4A(MAX)

:)

Reply to
Darek

Beer <be snipped-for-privacy@na.gazecie.pl> napisał(a):

Napisz jeszcze raz dokładnie, co tam jest napisane i przerysuj ewentualne dziwne znaczki, szczególnie przy tym OUTPUT, by można było stwierdzić, czy z tego wychodzi prąd stały czy zmienny. Możesz zaprezentować zdjęcie tej tabliczki z opisem. Ewentualnie sprawdź dokładnie, jak jest oznaczone w urządzeniu gniazdo, do którego ten zasilacz wtykasz - czy jest napisane AC czy zaznaczony + i - Gdybyś nie był tak tajemniczy i podał pełną nazwę i model tego urządzenia to byłoby łatwiej pomóc. Wmak

Reply to
Wmak

racja to ja bredzę niestety.

Reply to