urzadzenie do zbierania danych

Witajcie. byc moze temat jest oklepany, ale brak mi chyba wiedzy, zeby zapytac sensownie google. Potrzebuje urzadzenie, ktore bedzie odbierac dane od 2-3 urzadzen pomiarowych (rs232/usb) i umialo je zapisac na jakims trwalym nosniku (dysk, karta pamieci). Powinno byc latwoprogramowalne (najchetniej jakis jezyk wysokiego poziomu) i znosic skrajne temperatury. Jedyne co udalo mi sie znalezc, to temat pc104, jakkolwiek wolalbym rozwiazanie tansze, o ile takie istnieje. Bede wdzieczny za informacje.

Reply to
bswiatek

bswiatek napisał(a):

coś innego z tej strony.

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

z tym ze niedostepne od reki cena cos kolo 390zl brutto

Reply to
MT

A może po prostu wykorzystać jakieś PDA? Bez problemu można znaleźć modele z USB host i RS-232.

watsug

Reply to
watsug

To wszystko kieruje cię w stronę PDA albo miniaturowego PC z dyskeim flash.

Reply to
William