UPS problem

Reply to
Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-08-13 18:58, Ministerstwo Propagandy pisze:

a co to za wynalazek?

Reply to
Irokez

W dniu 2013-08-13 18:30, Ministerstwo Propagandy pisze:

Nie ma czegoś takiego jak żarówka jarzeniowa. Więc zły pomysł, bo tester nie zna się na rzeczy.

Reply to
Tomasz Wójtowicz
Reply to
Ministerstwo Propagandy
Reply to
Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-08-13 20:11, Ministerstwo Propagandy pisze:

żarówka

Reply to
Tomasz Wójtowicz

W dniu 2013-08-13 20:11, Ministerstwo Propagandy napisał/a:

Spytaj o stopień wyżej w hierarchii w swoim ministerstwie, czyli ciecia, on wie takie rzeczy bez problemu

Reply to
Czarek

problem pozostaje otwarty...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-08-14 08:18, Ukaniu pisze:

Z dokumentacji 4 godziny do 90%. Może baterie nie są identyczne (tam jest pakiet 4 sztuk, po 2 w szereg) i muszą się uformować dłuższym ładowaniem aby jednakowo się rozładowywały. Podobnie miałem w APC 1000 jak dałem dwie różne. Niby się naładował ale padł po 15 minutach. Po 2 dniach wróciło do normy i po 2 godzinach już mi się nie chciało dłużej czekać.

Reply to
Irokez
Reply to
Ministerstwo Propagandy