napięcie pomiędzy masami ?

Witam Potrzebuję porady specjalistów, otóż kupiłem zasilacz UPS na którym występuje napięcie pomiędzy masą złącza USB,Rs-232 a uziemieniem wyjściowym z UPSa (wyjście do komputera) jest to napięcie od 50-100V AC, sprawdzałem na kilku sztukach. Czy można to uznać za normalne i bezpieczne? Producent twierdzi że tak.

Pozdrawiam

Reply to
Lion Magic

Użytkownik "Lion Magic" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:h4v482$1kh$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

USB zapewne "wisi w lufcie". Podłącz miedzy masę gniazda USB a uziemienie żarówkę 15W i pomierz napięcie.

Reply to
Jd.