uprzejmie informuję...

Uprzejmie informuję, że nie będę odpowiadał/odpiywał na posty
z "Content-Transfer-Encoding".

Włodek :)

Re: uprzejmie informuję...
Hello Włodzimierz,

Nawet w temacie? ;P

Re: uprzejmie informuję...

Może aż tak to nie!
:)

Włodek

Re: uprzejmie informuję...
In the darkest hour on Sun, 19 Jul 2009 14:57:51 +0200,

A we From?

Artur

ps. nie lepiej załatać to badziewie/zmienić na coś normalnego?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
[ 20:34:00 user up 12138 days,  8:29,  1 user, load average: 0.00, 0.50, 0.04 ]

Re: uprzejmie informuję...
begin 7

A ja nie będę pisał dla użytkowników Outlooka. :> Ha! :>

Nie rozumiem co to ma na celu?

Arczi

Re: uprzejmie informuję...

Użytkownik "Arczi"

Może mi ktoś powie o co chodzi? Bo nawet nie wiem czego szukać. Że OE coś
koduje nie tak jak to być powinno?
Nawet na grupie pl.news.czytniki chciałem zapytać, ale nie wiem o co
zapytać.

Robert

Re: uprzejmie informuję...

OE przy odpowiadaniu nie dodaje ">", jeżeli post na który odpowiadamy ma w
deklaracji
"quoted-printable".
Oczywiście OE mozna "spaczować" lub zamienić na coś innego, ale mi się nie
chce ;)
Wolę pyskować, że w niektórych przypadkach "quoted-printable" jest
niezalecane.
Ta grupa news nie jest Tym przypadkiem ;)

Włodek

Re: uprzejmie informuję...

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk"

Dzięki za wyjaśnienie.

Robert

Re: uprzejmie informuję...

Dobrze, że nie obowiązkowe :). Jest jakiś polski akt prawny na to ?

Re: uprzejmie informuję...

Na szczęście nie.

Włodek

Re: uprzejmie informuję...

A fe.... leniu :) Poćwicz z Operą.
--
Jacek

Re: uprzejmie informuję...

nie

Odpowiadając na Twój post nie muszę niczego ćwiczyć!

Włodek ;)

Re: uprzejmie informuję...

Gdy to przeczytałem, to byłem pewien, że "Content....." to nazwa jakiejś
firmy i myślałem, że ktoś przez pomyłkę wysłał swoją deklarację odmowy
korespondencji zamiast do nich to na grupę.
Samo takie wysłanie tego typu deklaracji mnie nie zdziwiło, bo kiedyś mi się
zdarzyło napisać do WSIPu, że ich propozycja tak dalece odbiega od moich
oczekiwań, że nie widzę podstaw do dalszych negocjacji i przestałem reagować
na faxy i telefony.
Używam Outlook Express, bo po prostu jest z definicji i za mało wiem, abym
rozumiał o co biega.
Z rozrzewnieniem wspominam czasy DOSa i wiele problemów, które przyszły wraz
z Windowsami doprowadza mnie do szału.
Odpowiedzi w wątku naprowadziły mnie na prawidłowe rozumienie tej uprzejmej
informacji więc nie oczekuję naprostowywania.
P.G.

Site Timeline