Układ scalony z bramkami Schmitta - poszukiwany.

Witam wszystkich Potrzebuję przepuścić kilka linii wejściowych przez bramke typu Schmitt (5V). Problem w tym, że zależy mi na układach SMD i by wejścia były z jednej strony układu, a wyjścia z drugiej. Ideałem był by układ 74541, tylko z wejściami typu Schmitt. Taki układ znalazłem, tylko niestety w wersji DIP (74HCT7540). Właściwie już wykorzystuje kilka 74541 wpięte do magistrali i do wejść tych układów chce dać te bramki. Jak na razie jedynym rozwiązaniem jest dosztukowanie układów 7414 (6x NOT+Schmitt), problem w tym, że mają trochę namieszane wyprowadzenia.

Czy ktoś wie gdzie mógłbym kupić kilka sztuk 747540 w obudowie SOL20? Podmienił bym z już istniejącymi układami 74541. Ewentualnie czy istnieją jakieś bramki NOT z Schmittem i z wyprowadzeniami wyjść po jednej stronie?

Za wszelkie sugestie bardzo dziękuję Pozdrawiam

Reply to
Michał Paskowski

Michał Paskowski schrieb:

Szukaj 74HCT7540D jest w obudowie SOIC20. Digikey się do niego przyznaje, ale akurat mają na stanie 0. Czipsy Phillipsa sprzedaje avnet i future electronics, może tam spróbujesz.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok