Układ resetu do procesora po pojawieniu się zasilania

Witam

Poszukuję scalaka ,który ma za zadanie zresertować procesor po pojawieiu się zasilania. Teraz to jest od razu wbudowne w układ ale w moich czasach to były elemnty dyskretne lub kostka. Potrzebne mi to niejest już do procka ale ma pełnić podobna rolę, najleiej gdyby był regulowany czas pojakim następuje reset. Coś Wam przychodzi do głowy?

Reply to
as

W dniu 2014-08-27 23:32, snipped-for-privacy@garbow.com.pl pisze:

DS1818 na 3V3 lub DS1812 na 5V. Active Low, czas niestety na stałe - 150 ms. Jeśli potrzebujesz Active High to końcówka nieparzysta.

Reply to
Mario

Różne czasy i typy wyjścia do wyboru:

Jak potrzebujesz regulowany czas lub dodatkowych funkcji zewnętrznego watchdoga to możesz położyć taką pchłę (SOT-23/6) i napisać kilka linijek kodu:

Adam Jurkiewicz

W dniu 2014-08-28 09:43, Adam Jurkiewicz pisze:

chyba że PICa nie lubi to ATtiny10 ;)

Reply to
Jawi

W dniu 2014-08-27 23:32, snipped-for-privacy@garbow.com.pl pisze:

LTC6995 Regulowany czas: od 1 ms do 9 i pół godziny...

pzdr mk

Reply to
mk

Jak zwykle na p.m.e można liczyć dziekuję wszystkim a wybiorę coś z dwóch pierwszych postów. Pozdrawiam

Reply to
as

Lepiej PICa ;-) Siedziałem w Atmelkach 12 lat, aż potrzeba wymusiła zrobienie czegoś na PIC i nie chcę wracać. Od strony software'owej są szajsowate (zarówno ISA jak i narzędzia, gorszego kompilatora od XC w życiu nie widziałem), ale za to mają genialne peryferia, a w sumie to o nie w 8-bitowcach chodzi. :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Zaraz zaraz - reset chcecie na uC zrobic ? A na czym zrobicie reset do niego ? :-)

Ma wbudowany. :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 2014-08-29 18:32, J.F. pisze:

Dywagujemy ;) A reset, gdyby był większy ten procesorek, to idealnie było by na windowsie :)

Reply to
Jawi

użytkownik Piotr Wyderski napisał:

A Brown Out Detect w avr jest kiepski? Sa rozne progi. Gdyby avr mial taki licznik jak pic, to by bylo cos.

Reply to
szklanynocnik

Jaki licznik masz na myśli?

Reply to
Marek

użytkownik Marek napisał:

Lincznik czy timer w picach zlicza jak jest popedzany 60-70MHz, w avrach do 1M.

Reply to
donek999bronek

W dniu 2014-08-30 01:40, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

???? Trzeba wziąć taki AVR, który ma PLL - chyba do 64MHz są.

Reply to
Michał Lankosz