Układ OTI-6858

Witam,

Otóż mam pytanie, mam przejściówkę z układem w temacie i mam też notę ale jednak nie jestem pewny co do napięć na wejściu :/. Otóż może ktoś używa ten układ z logiką TTL i czy jeśli na wejście podam 5V to układ będzie działał normalnie?? Chodzi mi o to czy nie będę musiał go wyrzucić jutro/za tydzień/miesiąc... W nocie nic nie pisze na ten temat... pisze tylko o Vin_min=2,4V ,a max już nie ma :/

Reply to
Saper/nolin11

Używam od kilku miesięcy dość intensywnie "byłego" kabelka USB do nokii (jest właśnie na tym układzie) do programowania ADuC (zasilane 5V). Jeszcze wczoraj dzialał bez zarzutu, dziś nie próbowałem, ale jestem dobrej myśli :-)

Pozdrawiam

Reply to
ELP

Hehe ja od siemensa :) od wczoraj

Ja na razie mam jaja ze strownikami: wsadzę po restracie działa, wyjmę w trakcie działania programu (tak jak przewidywalnie program zdycha w momencie próby zamknięcia portu) ale po podłączeniu znowu w menadzerze mam "!" przy tym porcie :/

Reply to
Saper/nolin11

Saper/nolin11 napisał(a):

Używam dosyć długo w komplecie z AvrMega8 przy zasilaniu z USB 5V i działa.. Ale podpiąłem się tylko pod RxD i TxD. Testowałem do 115kbps. Ktoś może wie jak ustawić baud np 1Mbps? Najlepiej w Delphi i pod TComPort? Pozdrawiam Kamil

Reply to
Kamillos

Domyślam się że próbowałeś CustomBaudRate i BaudRate := brCustom ?? Popatrzaj inne komponenty albo napisz na plikach obsługe portu....

Reply to
Saper/nolin11

dokładnie

tzn za pomocą WinAPI? Jeszcze nic nie robiłem a nie znalazłem w sieci aby ktoś probował takie prędkości ustawiać, narazie chyba zostanę przy

115k ale jak masz jakiś link z przykładem to podrzuć Pozdrawiam Kamil
Reply to
Kamillos

hmmmm..... linków nie mam :/ ale niedługo będę pisał program do odczytania flash'a z karty MS (karta ma "złamany" procesor ale flash jest cały - teraz już przylutowany do adaptera) (mam nadzieje ,że nie jest szyfrowany :/ ) i musze to jakoś przesłać na PC ,a nie widziałby mi się to słać 115kbps (flash ma 256Mb) więc polecę jak mogę :) jak uda mi się osiągnąć i oprogramować 1Mbps moge dać znać :)

Reply to
Saper/nolin11