układ Intel N87c251SB16

nie wiem jak odczytać , mam labtool48xp , w spisie są ale SBb A-step i B-step na jednym i drugim pokazuje błąd nogi 2,44,43 jak to zrobić

Reply to
AUTOMATYKA.BIUROWA.KB.GAJEWSKI

AUTOMATYKA.BIUROWA.KB.GAJEWSKI napisał(a):

A sprawdzałeś kontakt nóg? Może któreś są zabrudzone kalafonią?

Reply to
Virus_7

sprawdziłem, czyściłem i nic jak to ugryść

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf snipped-for-privacy@b2.cy napisał w wiadomości news:e0mjkd$i3s$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
Krzych

Krzych napisał(a):

W jakiej to jest podstawce? Używasz przejściówki? Może weź przelutuj nogi, żeby miały równą grubość (mam na myśli przelecenie ich licą).

PS Pisz pod cytowanym tekstem. ;)

Reply to
Virus_7