Układ 74047

Witam!
Pytanie pewnie jest lamerskie, ale mam wątpliowość związaną z uzyskaniem na
wyjsciach 10 i 11 układu 74047 prostokątnych przebiegów.
Czy wymagane jest podłączenie pod piny 1,2 i 3 rezystora i kondensatora by
takowe impulsy otrzymać. Znalazłem w necie schemat taki, że tych elementów
nie ma,
jest tylko podłaczony z pinami do których idzie zasilanie i do pinów masy
jeden kondensator.
W związku z powyższym czy na wyjściach Q i ~Q coś bedzie ?

Pozdrawiam
robbys

Re: Układ 74047

    No od parametrów RC zależy częstotliwość generatora.

    Zapewne będą tam stany przeciwne.

Site Timeline