uC w samochodzie

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Problem zasilania i odfiltrowania zaklocen w.cz.

Optymizm jest zawsze wynikiem niedostatecznych informacji.

Reply to
leming.show

Problem zasilania i odfiltrowania zaklocen w.cz.

znaczy jak?

Optymizm jest zawsze wynikiem niedostatecznych informacji.

nie o tym rozmawiamy

Reply to
Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-07-28 11:03, Ministerstwo Propagandy pisze:

Być może nie tak jak ty zrobiłeś. Pokaż schemat i widok pcb.

Ależ o tym. Optymistycznie Wydaje ci się, że zrobiłeś poprawnie.

Reply to
Mario

Użytkownik Ministerstwo Propagandy napisał:

Mylisz się, kiedyś niemal tydzień szukałem brakującego RETI

Reply to
AlexY

nie ma to znaczenia, ale proszę:

Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-07-29 20:59, Ministerstwo Propagandy pisze:

Masa i zasilanie prowadzone trochę chaotycznie. Poszukaj sobie w necie coś na temat projektowania PCB pod kątem EMC. W tym konkretnym przypadku sprawdź czy jakieś szpilki na wejściach przerwań nie wprowadzają ci procka w uśpienie. Najlepiej popodciągaj nieużywane wejścia mocno do plusa i wyłącz przynajmniej na czas testów przerwania zewnętrzne.

Reply to
Mario

SMD jest na rynku od ponad 25 lat, po co ci przewlekan? To dobre jako uzupelnienie, elementy wiekszej mocy, drozsze elementy, duze gniazda, ale drobnica? Sugeruje 1206, jedna warstwa na mase. Jak? filtry, dlawiki emi/emc transile + 100n w kazda dziure:)

Reply to
donek999bronek

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

  1. Łatwiej się lutuje w domu.
  2. Nie trzeba lutować pod mikroskopem.
  3. Naprężenia mechaniczne nie zerwą elementu.
  4. Jak punkty lutownicze będą przesunięte to się odchyli nóżkę.
  5. Przy wymianie elementu wystarczy nawet transformatorówka.
Reply to
AlexY

  1. Wygląda oldschoolowo, są tacy co im się to podoba :).
Reply to
Marek

a właśnie, jak zasymulować w warunkach amatorskich te najgorsze źródła zakłóceń? czy np. na zasilanie można dać jakiś silnik? ale jaki? dawałem mały, to układ pracował poprawnie...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:ktarhk$pn$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Nie wiem na którą wiadomość odpowiadasz (nie chce mi się zmieniać konfiguracji czytnika aby to ustalić). Jeśli na moją to podałem moje sposoby. Mam jeszcze taki pomysł (nie sprawdzałem) na kable dochodzące do płytki (kolejno) nałożyć torroid na którym jest kilka zwojów. Przez te zwoje zasilić stycznik w konfiguracji brzęczyka. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Wredna sadysta :P