ciągle kryzys ?

ARMow w DIPie nie widziałem, ale obudowach SMD nawet mniejszych niz

40-pinowe trochę się znajdzie. Pierwsze co mi przyszło do głowy to Cortexy-M3 Luminary Micro. Zasoby porównywalne z ATmegami, najmniejsze pchełki pakują w obudowy SOIC-28. Większe kostki to już "aż" LQFP-48.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Z digikeya wychodzi tanio i transport za darmo. Ostatnio tam kupuję część rzeczy i wysyłam skan faktury lokalnym dostawcom :-)

Reply to
newxmega

W dniu 2010-09-15 08:38 newxmega napisał(a):

:-o Dokąd masz darmowy transport z DigiKey?

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 16.09.2010 00:21, Adam Dybkowski pisze:

Wg. ich strony przy zamówieniu powyżej $200 do Polski ślą gratis ;)

Reply to
Jacek Jackowiak

Zgadza się. $200 albo $250 ale kupiłem ostatnio po kilkaset różnych układó, gdzie w polskich firmach chcieli 50% więcej, tak jakby sami tam zamawiali. Zwróciłem uwagę na termin dostawy w TME na jeden układ i mnie tknęło, że niektóre rzeczy zamawiają digikeyu doliczając prowizję. Tak to jakoś dziwnie grało :-) Przychodzi FedwxE-em.

Reply to
newxmega

A w ogóle to by trzeba kogoś kto zrbi stronę internetową gdzie można się poznać w sensie zamawiania większej ilości naraz bez cwaniakowania tych firemek a co za projekt, a rejestracja projektu, a po co to panu, a ile sztuk. Każdy ma inną cenę. Wypada z tym powoli skończyć i kupować w takich miejscach jak digikey albo innych gdzie podają ceny i jest taniej.

Reply to
newxmega

W dniu 2010-09-16 13:34, newxmega pisze:

A taką stronę znasz ?

Miłosz Skowyra

Znam ale to tylko Mousery, Fiuczery i inni. Tu chodzi żeby przełamywać progi cenowe. Czasem udaje się coś kupić wspólnie i wychodzi połowa ceny.

Reply to
newxmega

jak juz pisalem, to nie problem.

--

Reply to
Piotr "Curious" Slawinski

newxmega napisal(a):

Czy tak samo jak w Mauser towar przechodzi jakas automagiczna odprawe celna i laduje na biurku jak kazdy iny towar nabyty wewnatrzunijnie?

Tak na marginesie, to w Mauser maja rozne cenniki. Jak kupuesz na Stany, to cena jest inna niz na Europe.

Reply to
Marcin E. Hamerla

odprawę robi ci Fedex , a ty tylko płacisz vat przy odbiorze.

gnoje

Reply to
newxmega

newxmega napisal(a):

Nie zrozumiales w ogole tego co napisalem. Nie zaplacilem VAT przy odbiorze.

Dlaczego tak uwazasz?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Nie zapłaciłeś, bo nie oclili. Czasem paczka przyjdzie bez cła i ją kurier zostawi i tyle. Ktoś przeoczył w Fedexie przy odprawie albo im sie nie chciało.

Reply to
newxmega

newxmega napisal(a):

Obawiam sie, ze nie mamy o czym gadac, poniewaz nie znasz procedur w firmach spedycyjnych.

Reply to
Marcin E. Hamerla