Tylko świnia nie zmienia poglądów. - Page 3

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Ale wiecie co - mam pomysł: Proponuje zrobić takie ustrojstwo (tylko
jak?) żeby robiło zdjęcie jak ktoś rzuca śmiecia (z samochodu, pieszy -
wsio ryba) i niech walą za to nawet 3tyś. kary - a co. Sam w życiu nie
wyrzuciłem nic gdzieindziej niż do kosza i mam przynajmniej satysfakcję,
że w tym gnoju co co roku się w rowach pokazuje nie ma ani jednego
papierka mojego. Zarobek może być niezły, bo tego są TONY.

Mirek.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Zawsze uważałem, że powinno drastycznie podnieść się kary za wykroczenia
drogowe popełniane z premedytacją, tam gdzie jest pewnym, że kierujący
nie zgapił się tylko świadomie łamie prawo. Moim zdaniem mandat za
zatrzymanie auta na światłach awaryjnych w miejscu zabronionym tym
bardziej na ulicy o dużym natężeniu ruchu w celu zakupu fajek w kiosku
powinno być karane mandatem kilkukrotnie wyższym niż za przekroczenie
prędkości nawet o 30km/h. Tak samo rozmawianie przez telefon w czasie
jazdy (rozmawianie - a nie kilkusekundowe odebranie połączenia żeby
powiedzieć "jadę, zaraz oddzwonię") czy skręcanie z niewłaściwego pasa
przez cwaniaczków nie lubiących stania w korku.

Co do śmieci mam identyczne zdanie, ostatnie pół kilometra do domu jadę
szutrową dróżką przez las odchodzącą bezpośrednio od głównej drogi,
wielu weekendowych kierowców myśli że to droga donikąd i wjeżdża 50-100
metrów w las w celu posilenia się kanapkami, postawienia klocka i
opróżnienia samochodowych popielniczek. Przy okazji zabierają jeszcze z
domu worek śmieci żeby się w kuchni nie zasmrodził zanim wrócą z
weekendu i rzucają go do lasu razem z papierem od kanapek i puszkami po
napojach.
Swego czasu pokazywali w telewizji jak w którymś z krajów europejskich
funkcjonuje "śmieciowa" policja która metodami kryminalistycznymi ustala
właściciela takich worków ze śmieciami i potem taki czyścioszek płaci
200 euro grzywny i na osłodę sąd dolicza mu koszty śledztwa takie że
wolał by raczej zeżreć te śmieci razem z workiem niż wyrzucić je do lasu.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.

To samo mam i ja. Droga szutrowa wzdłuż lasu. Buraki zaczęli przywozić
śmiecim telewizory.
Jednak to co zobaczyłem kiedyś to przerosło moje oczekiwania.
Kiedyś przywieziono kontener i postanowiono to wszystko posprzątać. Wiecie
co się stało?
W nocy jakiś burak zawalił cały kontener oponami samochodowymi że aż się nie
mieścłiły i spadały z niego.
Po tym incydencie chyba coś ktoś zrobił bo śmieci już się nie pojawiają, tzn
bywa że ktoś jadąc autem wrzuci reklamówkę ze śmieciami do rowu ale już dużo
rzadziej się to zdarza. Nadal natomiast problemem są małolaty w burakowozach
z okolicznych wiosek.
Jadą do miasta, kupują w makdonaldzie na wynos i wieczorami po godzinie 21
widuje się wzdłuż drogi zawsze kilka samochodów na rejestracjach KNS. Siedzi
najczęściej kilku małolatów, czasem jakaś para, czasem nie wiadomo kto bo
szyby zaparowane. Na drugi dzień zastajemy leżące na poboczu puszki i
opakowania z chamburgerów.
Kiedyś na mojej działce notorycznie ktoś rzucał puszki po napojach albo
opakowania po papierosach. Zacząłem się domyślać że to jedna i ta sama osoba
gdyż opakowania po fajkach zawsze były takie same i rzucane w tym samym
miejsciu.
Zamontowałem kamerę. Wyczaiłem buraka który dwa razy w tygodniu jeździł rano
i sprzedawał obwoźnie pieczywo i jakąś inną spożywkę. Wtedy przypomniałem
sobie że kiedyś będąc na urlopie zjebałem go bo stawał pod każdym domem
robił raban trąbiąc takim specjalnym sygnalizatorem. Widać postanowił się
mścić w taki sposób że go upomniałem. Zacząłem więc zbierać wszystkie
rzucone przez niego opakowania i spokonie przez ponad miesiąc czasu
uzbierałem tego worek. Pewnego dnia zatrzymałem go. Otworzył okno i zapytał
czego chcę. Wtedy mu przez okno wcisnąłem na kolana ten worek ze śmieciami i
zablefowałem że film nagrany z kamery oglądała już sąsiadka sędzina która
też jest cięta na niego i że jak się będzie stawiał to sprawa trafi na
policję.
Od tego dnia gościa już w naszej okolicy wogóle nie widziano.

Marek

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Ale skad pomysl ze to przekroczenie to bylo nieswiadome ?

ale dlaczego obywatel mialby odbierac ? jedzie, nie wolno mu, z drugiej
strony mandatu za 100zl mozna umiescic reklamy sluchawek za 50 zl :-)

ale w tym lesie sary stawiaja klocki, papier z kanapek pochodzi z drzew, a
w popilniczkach ... ogryzki z jablek, czy popiol z pewnych roslin ? :-)

Daleko szukac
http://ekomazury.wm.pl/45683,Ukryli-kamery-w-lesie-aby-zlapac-smieciarzy-i-zlodziei-drewna.html
http://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,kogo-sledza-kamery-w-lesie-,wia5-3266-15905.html

Permanentna inwigilacja, juz nawet klocka nie mozna sobie w spokoju
postawic :-)

J.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.

Dziwię się wogóle, przecież chyba każdy współczesny telefon ma wbudowaną
funkcję głośnomówiącą.
Ja ilekroć ktoś dzwoni to bez przykładania do ucha naciskam słuchawkę i
zaraz przycisk "głośnomówienia" i odkładam telefon obok.

Jadę i rozmawiam mając obie ręce na kierownicy.

Marek

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

A plastik z ropy... a ropa też z lasu. Nie pisz więcej takich głupot, bo
mam wrażenie, że nie wiedziałeś nic innego poza asfaltem i betonem.

Mirek.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Widze ze mi 'n' zjadlo ... idzies po tym lesie i klockow po zwierzetach nie
zauwazasz, ani ogryzkow po miejscowych roslinach ..

J.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .
  za przekroczenie

MOŻE być nieświadome więc karać powinno się mniej dotkliwie, zaś
przekroczenie o 100km/h w mieście już nie może więc powinno się
natychmiast odbierać prawo jazdy jak w niektórych krajach, u nas jak ma
się 500zł na mandat to można przekroczyć i o 200. Swego czasu wjeżdżając
do miejscowości nie zauważyłem białej tablicy z nazwą bo wyprzedzałem
ciężarówkę jadąca 40km/h i jechałem dalej niecałe 90 km/h bo mam taki
dziwny zwyczaj jazdy zgodnie z przepisami, zostałem ukarany mandatem
choć przez co najmniej kilometr od znaku ograniczającego prędkość wzdłuż
drogi były wyłącznie pola a z jednej strony otoczony płotem zakład
przemysłowy lekko ze 100m od drogi i nic nie sugerowało że jest to teren
"zabudowany". Taki sam mandat dostał bym jadąc 90km/h wąską uliczką na
starówce lekceważąc prawo a przede wszystkim zagrażając bezpieczeństwu
zapewne bardziej niż jadąc 200km/h po autostradzie.

Chodzi o prawdziwe ryzyko, które przy 5 sekundach podczas wolnej jazdy
na bezpiecznym odcinku jest nieporównanie mniejsze niż przy rozmowie
która wymaga zaangażowania umysłu podczas jazdy przez skrzyżowania.
Prawo nie może i nie powinno być literalne, równie dobrze można by
ukarać mandatem kogoś kto nie zdążył z wyprzedzaniem i lewym kołem
zawadził o pierwszy metr linii ciągłej, natomiast zaprzestanie
wyprzedzania w połowie, hamowanie i chowanie się za wyprzedzany pojazd
było by uznane za bezpieczniejsze.

http://ekomazury.wm.pl/45683,Ukryli-kamery-w-lesie-aby-zlapac-smieciarzy-i-zlodziei-drewna.html
http://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,kogo-sledza-kamery-w-lesie-,wia5-3266-15905.html

Tylko kary powinny być finansowo odczuwalne a nie symboliczne.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
Hello Padre,

Sio na pl.misc.samochody!

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .
Byleś tam, zdaje się że większych idiotów niż na tamtej grupie nikt nie
widział...

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
Hello Padre,

Nawet gdyby, to co z tego? To nie uprawnia do dyskusji na takie tematy
tutaj, u diabła!

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Jakoś pisząc poprzednie 3 posty w tym wątku nie miałeś wobec siebie
takich obiekcji :P

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
Hello Padre,

Nie zauważyłem, żeby się wypowiadał na temat przekroczeń prędkości. A
za rozwlekanie tej dyskusji dostajesz *PLONK!* warning #1.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .
Wypowiadałeś się na temat długowieczności ludzi, czyli w temacie grupy...

PS.
PLONKA możesz sobie wsadzić w grupę, właściwą.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
Hello Padre,

Jest jakakolwiek grupa o długowieczności? Odróżniasz krótkotrwały
wtręt w dyskusji od rozwijania jej w stronę będacą w zakresie
zainteresowania calkowicie innej grupy dyskusyjnej.

Zgodnie z zyczeniem - *PLONK!*

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.

Cóż, niektórym nadal wydaje się, że jak pogrozi plonkiem, to się pozostali
przestraszą i laskawie będą w "szanowną" całować. To nie te czasy. A prawda
jest taka, że grupa nie jest prywatnym folwarkiem NICZYIM. Ani moim, ani
Twoim, ani... aj..., proszę, nie wyciągaj mi go z KF-a...

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

jak nie moze, jedynka, gaz, dwojka , gaz, z lewej tramwaj, z prawej zolw,
trzeba sie wcisnac, ale zeby w nic nie przywalic, zolw zwalnia, robi sie
luka ... k*, kto robi samochody ktore odcinaja przy 120 ?

I nie przesadzam :-)

J.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Ale to jest prosta sprawa: wystarczy wypłacać nagrody za wskazanie
sprawcy. To samo z korupcją: wręczasz łapówę i udowadniasz, że wziął -
nagroda. Wytworzy się grupa ludzi specjalizujących się w tym (łowcy
nagród) i skończy się ten syf.

Mirek.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Nie jest prosta bo wymagała by sprawy sądowej, badania dowodów a
większość ludzi nie chce się ujawniania swojej tożsamości osobie na
którą donosi a to jest u nas normalne że chronione są dane oskarżonego a
on dane świadków ma podane na tacy. Poza tym w naszym kraju tzw.
"kapowanie psom" jest gorzej widziane niż zawłaszczanie rzeczy
państwowych czyli niczyich.

Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów .

Tutaj nie potrzeba większości. Wystarczy kilka osób, która zaryzykuje
dla większych dochodów.

Nie znam się, ale może warto to zmienić?

Nie niczyich, bo to JA tamtędy chodzę na spacer, JA to oglądam i to MNIE
naśmiecono.

Mirek.

Site Timeline